Friday, April 19, 2024

Creating liberating content

Akta Baharu Larang Aktiviti...

PUTRAJAYA - Akta baharu akan diperkenalkan bagi melarang aktiviti merokok dan pemilikan sebarang...

Polis Cawangan Khas Bukit...

SEREMBAN - Mayat seorang anggota polis daripada Cawangan Khas Bukit Aman yang dikhuatiri...

Adlin: Salah Guna Nama,...

SEBELUM ini, Adlin Aman Ramli telah ditahan polis bagi membantu siasatan berkaitan dengan...

Tasha Shilla Nafi Dirinya...

MESKIPUN tidak henti-henti terpalit dengan pelbagai kisah kontroversi, pelakon sensasi, Tasha Shilla memberitahu...

UMNO Kuantan Fokus Pengundi Hadapi PRU14

KUANTAN – UMNO Bahagian Kuantan memberi tumpuan pada pengundi dan keupayaan jentera pilihan raya parti dalam menangkis fitnah dilemparkan pembangkang terhadap Barisan Nasional (BN) dalam menghadapi pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

Timbalan Ketua UMNO Bahagian Kuantan Datuk Seri Abd Hamid Nazahar berkata pihaknya yakin BN mampu menawan semula kerusi Parlimen Kuantan pada PRU14 menerusi dua elemen itu.

“Kami perlu fokus kepada dua aspek iaitu jentera pilihan raya dan para pengundi jika mahu merampas kembali Parlimen Kuantan.

“”Perdana Menteri (selaku Pengerusi BN) Datuk Seri Najib Tun Razak telah melancarkan Jentera Jalinan Rakyat Plus untuk menghadapi PRU14 dan ia hanya berkesan jika semua yang terlibat berdisiplin mengikut manual yang disediakan,” katanya kepada pemberita selepas beramah mesra dengan penduduk di Kampung Ubai di sini, malam tadi.

Abd Hamid berkata jentera pilihan raya BN perlu tangkas dalam menangkis fitnah pembangkang yang banyak disebarkan bagi memastikan ia tidak mempengaruhi pemikiran rakyat. – BERNAMA

Kategori