Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Mayat Hampir Reput Ditemui...

BANTING - Mayat seorang lelaki yang berpakaian lengkap ditemukan dalam keadaan terapung di...

7 Lelaki Disyaki Kumpulan...

KUALA LUMPUR - Tujuh lelaki warga Filipina disyaki terlibat dalam aktiviti kumpulan pengganas...

Diana Danielle Pertahan Kaedah...

SUSULAN kenyataan dikeluarkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) yang menetapkan beberapa garis panduan...

Penubuhan JKNMPP Bukti Ketelusan...

GEORGE TOWN - Penubuhan jawatankuasa khas mengenai pembiayaan politik membuktikan Perdana Menteri Datuk...

Mahali Cedera: JDT Pertikai Sistem Harimau Malaysia

KUALA LUMPUR – Kelab Johor Darul Ta’zim (JDT) tidak berpuas hati dengan kecederaan yang dialami oleh pemainnya, Mahali Jasuli ketika mewakili pasukan kebangsaaan baru-baru ini.

Pemilik JDT, Tunku Ismail Sultan Ibrahim berkata, Mahali bermain dengan JDT dalam sembilan perlawanan selama 515 minit tanpa cedera sebelum ini.

Bagaimanapun, katanya, pemain itu mengalami kecederaan ketika bermain untuk pasukan kebangsaan hanya untuk satu perlawanan yang berlangsung selama 50 minit.

“Apabila saya atau jurulatih pasukan JDT memberi teguran tentang pemain yang kembali dari pasukan kebangsaan mengalami kecederaan dan kurang cergas, ramai tidak boleh terima kenyataan tersebut.

“Bila saya tegur sistem pasukan kebangsaan tak bagus, semua melenting. Saya selalu memberi nasihat berulang kali supaya perbaiki lagi sistem latihan dan barisan kejurulatihan dalam skuad kebangsaan tetapi dipandang remeh dan masing-masing bodoh sombong serta tidak boleh menerima pandangan dan nasihat,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.


Tunku Ismail seterusnya mengkritik segelintir penyokong bola sepak Malaysia yang lazimnya lantang menentang Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) tetapi kini berubah pendirian dan menyokong FAM.

“Berubahlah wahai orang-orang yang berkuasa dalam bolasepak sebelum ianya menjadi semakin rumit,” katanya. – MYNEWSHUB.CC

  • Lagi berita berkaitan:
  • JDT

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori