Sunday, May 12, 2024

Creating liberating content

Mahathir Cakap Apa Yang...

AHLI Parlimen Pasir Mas, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz menegaskan bekas Perdana...

Begini Rupanya Bila Jennifer...

KEBIASAANNYA selebriti terkenal antarabangsa jarang-jarang sekali mahu memaparkan wajah 'bogel' mereka tanpa secalit...

Pakatan Terima AS$1 Juta...

SEBELUM ini ramai penyokong pembangkang 'melenting' apabila MYNEWSHUB pernah menyiarkan artikel yang mendedahkan...

Comel Pipi Merah, Hadiah...

DIJANGKA bakal menerima kehadiran orang baharu pada Mac depan, penyanyi terkenal, Datuk Seri...

Wanita Tulis Surat Kepada Lelaki, Kantoikan Isteri Curang

SEORANG wanita telah ditangkap berlaku curang terhadap suaminya ketika menyaksikan sebuah perlawanan kriket di Stadium Turner Field, di Atlanta.

Aksi mencurigakan wanita yang curang itu telah diperhatikan oleh dua beradik, Delana Hinson dan Brynn Hinson yang mendedahkan perkara itu kepada suaminya sebaik sahaja perlawanan itu tamat melalui satu surat.

Wanita tersebut dikatakan telah menghantar mesej menggatal dengan seorang lelaki yang dipercayai bernama Mark Allen namun disimpan di dalam telefon bimbitnya dengan nama Nancy dengan tujuan mengaburi mata suaminya.

WM

Segalanya terbongkar selepas dua beradik yang bersimpati dengan suami wanita itu merakam bukti dan mendedahkannya di laman makro twitter yang kini menjadi viral.

Delana dan Brynn mengatakan mereka telah memberi sepucuk surat kepada suami wanita itu bagi memberitahu isterinya telah berlaku curang.

WM2

“Isteri awak telah berlaku curang. Lihat mesej dari seseorang bernama Nancy. Ia adalah seorang lelaki yang bernama Mark Allen.

“Saya ada gambar di dalam telefon bimbit saya. Jika isteri awak sudah memadam mesej itu, hubungi nombor ini **********. Maaf saya hanya rasakan awak perlu tahu,” tulis Delana kepada lelaki itu.


Walau bagaimanapun, ada pihak yang mendakwa kedua beradik tersebut telah menipu dan menyunting gambar tersebut untuk menarik perhatian.

Delana kemudiannya membalas komen tersebut dengan memuat naik sebuah video menunjukkan mereka sedang menulis surat itu ketika perlawanan kriket berlangsung.

2ACEF88800000578-3173433-image-a-48_1437749370851

Adik beradik itu juga memberitahu lelaki terbabit telah meminta gambar yang membuktikan isterinya curang selepas mendapat surat daripada mereka.

Kesimpulannya, janganlah berlaku curang dan hargailah apa yang sudah dimiliki, tak pasal-pasal kantoi sampai satu dunia tahu! – Agensi/MYNEWSHUB.CC

Oleh: Syfq Akhir

https://www.youtube.com/watch?v=IbM0hRlt1RA

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori