Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Ezlynn, Adam Sah Bercerai...

SELEPAS tiga tahun rumah tangga mereka seakan retak, hari ini, penyanyi Ezlynn atau...

Sukan SEA Ke-29 Promosi...

KUALA LUMPUR - Penganjuran Sukan SEA ke-29 tahun depan akan menjadi temasya pertama...

APMM Rampas Minyak Diesel...

SETIU - Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) Daerah Maritim (DM) 9 Kuala Terengganu...

RM3.4 Bilion Permohonan Insentif...

PUTRAJAYA : Penambahbaikan dan baik pulih fasiliti kesihatan berjumlah RM791.5 juta merupakan antara...

Pemain Bergaji Mewah Tapi Tewas – Annuar Musa

KUALA LUMPUR – Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) berharap seluruh rakyat Malaysia mendoakan kemenangan skuad negara ke atas Singapura dalam aksi Piala AFF Suzuki malam ini.

Presidennya, Tan Sri Annuar Musa berkata, doa itu diperlukan memandangkan pemain Malaysia yang bergaji berpuluh ribu ringgit sebulan gagal menjulang nama negara dalam kejohanan kali ini.

“Berdoalah kita untuk pasukan negara. Kalau dah gagal menewaskan Thailand, Myanmar atau Singapura dimana maruah kita?. Maruah pemain kita yang bergaji puluhan ribu sebulan tapi tidak berupaya menjulang nama negara.

“Tewas kepada pemain bawah 23 Thailand dan gagal mengalahkan Myanmar. Saya berkeyakinan kita boleh dan harus boleh mengalahkan Singapura,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.


Harimau Malaya perlu menewaskan Singapura malam ini jika tidak mahu pulang awal dalam kejohanan Piala AFF Suzuki yang sedang berlangsung di negara itu.

Skuad kebangsaan mencatatkan prestasi hambar apabila cuma mampu seri dengan Myanmar dan tewas kepada Thailand dalam peringkat kumpulan baru-baru ini. – mynewshub.cc

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori