Thursday, May 2, 2024

Creating liberating content

PKR Bakal Berhadapan Krisis...

KUALA LUMPUR - Parti Sosialis Malaysia (PSM) menjangkakan hukuman penjara ke atas Ketua...

Now Everybody Is Journalist...

Selepas sira The New New Journalism berakhir, muncul gerakan Post Modern Journalism yang...

Kesilapan Saat Akhir Undang...

KUALA TERENGGANU - Tekanan emosi dalam perlawanan 'abang-adik' serta hilang fokus pada saat...

PDRM Pertimbang Bagi Ganjaran...

SHAH ALAM - Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan mempertimbangkan ganjaran kepada mana-mana pihak...

Anak Bongsu Mangsa Kemalangan LPT 2 Meninggal Dunia

KEMAMAN : Anak bongsu kepada pasangan suami isteri yang maut dalam kemalangan jalan raya di Kilometer 267.1, Lebuhraya Pantai Timur 2 (LPT2) selepas Hentian Rawat dan Rehat Perasing, di sini semalam, meninggal dunia pagi ini.

Ikuti Mynewshub: Telegram

Ketua Polis Daerah Kemaman Superintenden Hanyan Ramlan berkata, Raudhatul Khayra yang berusia tiga tahun, menghembuskan nafas terakhirnya kira-kira pukul 9.30 pagi tadi di Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan, Pahang.

“Kematian kanak-kanak ini disahkan oleh bapa saudara mangsa yang berada di hospital tersebut,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Hanyan berkata, seorang lagi anak mangsa, Muhamad Uwais Wafiuddin, 8, yang cedera di beberapa anggota badan sedang menerima rawatan di hospital sama.


Dalam kejadian kira-kira pukul 4 petang semalam, guru Sekolah Kebangsaan (SK) Tebing Tembah, Paka, Dungun, Zahidah Hanisah Mohamad, dan suaminya, Mohd. Riduan Mohd. Yaacob masing-masing berusia 35 tahun meninggal dunia di lokasi kejadian ekoran kecederaan di kepala dan beberapa anggota badan.

Difahamkan, ketika kejadian, kesemua mangsa sedang dalam perjalanan pulang dari Kuantan ke rumah mereka di Kampung Raja, Teluk Pasu, Manir, Kuala Terengganu.

-Utusan Online

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori