Wednesday, May 1, 2024

Creating liberating content

Pasangan Kekasih Kantoi Bersetubuh...

AKSI sepasang kekasih kemaruk seks melakukan persetubuhan berlatarbelakangkan panorama indah sebuah taman di...

TERKINI: Korban Tsunami Selat...

JAKARTA - Agensi bencana Indonesia mengesahkan angka kematian bencana tsunami yang melanda kawasan...

Jawapan Balas Mahathir Kasar...

1. TUN M sudah pun membalas balik komen Tuanku Sultan Johor. Begitu juga...

Kabinet Beragama Islam Rasis,...

KUALA LUMPUR - Pandangan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang bahawa ketua...

PDRM Mulakan Op Lancar, Kawal Kesesakan Pada Hujung Minggu

PETALING JAYA – Polis Diraja Malaysia (PDRM) melaksanakan Op Lancar selama empat hari bermula hari ini bagi memastikan kelancaran aliran trafik di lebuh raya utama negara pada hujung minggu ini.

Ikuti Mynewshub: Telegram

Pengarah Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Bukit Aman, Datuk Mat Kasim Karim berkata, pihaknya menjangka pertambahan kenderaan yang ketara di atas jalan raya dalam tempoh berkenaan susulan cuti persekolahan yang bakal berakhir dan cuti Hari Pekerja.

“Bagi melancarkan pergerakan pengguna jalan raya, Op Lancar akan dilaksanakan bermula hari ini hingga 1 Mei ini terutama di kawasan ‘hotspot’ berlaku kesesakan aliran lalu lintas.

Selain itu, PDRM akan menempatkan petugas di lokasi yang telah dikenal pasti bagi memastikan aliran trafik lancar dan terkawal,” katanya dalam kenyataan hari ini.


Mat Kasim turut memaklumkan, pihaknya akan mengambil tindakan penyuraian kesesakan dengan mengaktifkan laluan pintar di Lebuhraya Utara Selatan menerusi kerjasama dengan PLUS Berhad di beberapa lokasi.

“Antara lokasinya adalah persimpangan Port Dickson hingga persimpangan Seremban, persimpangan Senai Utara hingga persimpangan Kulai, Gua Tempurung ke Gopeng, Slim River ke Sungkai serta Rawang ke Sungai Buaya,” katanya.

-Kosmo Online

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori