Sunday, May 12, 2024

Creating liberating content

Rita Rudaini Sound Mak...

BAGI sesiapa yang biasa mengikuti perkembangan Rita Rudaini menerusi akaun media sosialnya pasti...

Kim Swee Senarai 23...

KUALA LUMPUR - Ketua jurulatih pasukan bola sepak kebangsaan, Datuk Ong Kim Swee...

Lelaki Menyamar PASKAL Ditahan,...

TEMBERANG seorang lelaki yang menyamar sebagai anggota 'komando' berakhir apabila dia ditahan unit...

Maryam Lee Jadi Mangsa...

KUALA LUMPUR - Aktivis sosial yang menjalankan kempen #UndiRosak menjadi mangsa pembulian siber...

UMNO Desak PRU-15 Diadakan Segera

KUALA LUMPUR : Ketua Bahagian UMNO seluruh negara sebulat suara meminta Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU-15) diadakan segera.

Ikuti Mynewshub: Telegram

Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Md Yunos, berkata hasrat itu disampaikan dalam pertemuan tergempar antara mereka dengan Presiden parti, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, di ibu pejabat UMNO di Menara Dato Onn, di sini, hari ini.

Terdahulu, berdasarkan satu jemputan, Presiden dan timbalannya, Datuk Seri Mohamad Hasan, meminta semua ketua bahagian hadir ke satu pertemuan khas berhubung perkara penting demi masa depan parti.

Jemputan pertemuan segera dan diletakkan sebagai mustahak itu dibuat oleh Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Ahmad Maslan, pada kira-kira jam 11.15 malam tadi.


“Pertemuan segera dan mustahak. Yang Berbahagia Datuk Presiden dan Timbalan Presiden UMNO meminta agar Ketua-ketua UMNO Bahagian hadir ke satu pertemuan khas berhubung satu perkara yang sangat penting demi masa depan parti yang mesti disegerakan seperti ketetapan berikut.

“Tarikh: Isnin 22/8/22. Masa 11 pagi. Tempat Tingkat 39 Menara Dato Onn PWTC KL. Atas kehadiran dan keprihatinan semua, terlebih dahulu dirakamkan ucapan terima kasih,” katanya.

-Berita Harian

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori