Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Gara-Gara Diejek ‘Kecil’, Lelaki...

Tindakan lelaki ini boleh disifatkan sebagai dangkal. Hanya kerana diejek memiliki kemaluan kecil...

Mahu Myanmar Tangani Isu...

MANILA - Pemimpin ASEAN mahu kerajaan Myanmar terus melaksanakan syor-syor dalam laporan akhir...

Polis Tumpas Kegiatan Kumpulan...

MIRI - Polis menumpaskan kegiatan satu kumpulan samun bersenjata yang merompak sebuah kedai...

Unjuran KDNK 2021 Akan...

KUALA LUMPUR - Unjuran rasmi Keluaran Dalam Negeri Kasar (KDNK) antara 6.0 peratus...

Aksi Liga M Percuma Di YouTube

KEHANGATAN saingan Liga Malaysia (Liga M) semakin dirasai selepas Liga Bola Sepak Malaysia (MFL) mengesahkan semua perlawanan melibatkan Liga Super dan Liga Premier boleh disaksi­kan secara percuma di laman penstriman Youtube.

Ketua Pegawai Eksekutif MFL, Stuart Ramalingam berkata, sia­ran langsung Liga Super dan Liga Premier musim 2022 boleh disaksikan oleh peminat bola sepak secara percuma menjelang aksi pertama liga malam ini.

“Siaran langsung Liga Super 2022 sebanyak 132 perlawanan juga boleh dinikmati melalui saluran Youtube rasmi milik unifi sementara platform Radio Tele­visyen Malaysia (RTM) juga disediakan untuk satu perlawanan terpilih pada setiap minggu.

“Sementara itu, umum menge­tahui siaran langsung buat Liga Super sejak dua tahun kebe­lakangan ini sedikit terjejas di­sebabkan pandemik Covid-19 dan Liga Premier tidak terkecuali menerima tamparan ini.

“Demi kepuasan penyokong serta peminat bola sepak tempatan, MFL sedang berusaha mengelak isu teknikal stadium dalam usaha menyiarkan siaran langsung kesemua 90 perlawanan Liga Premier musim ini.


“Jika segala berjalan lancar, MFL akan menyiarkan 90 perlawanan Liga Premier 2022 bagi memastikan kemeriahan Liga Malaysia dapat dinikmati semua penyokong,” katanya dalam satu kenyataan.

Dalam perkembangan sama, Stuart turut mengesahkan MFL telah merubah format sepak mula pertandingan bermula musim ini dengan saingan Liga M akan dimulakan pada tiga waktu berbeza iaitu bermula jam 7.30 malam, 8.15 malam dan 9 malam.

“Suka diumumkan juga bahawa musim ini kita mempunyai tiga format sepak mula berbeza dan sudah pasti format baharu sepak mula bakal memberikan manfaat kepada seluruh penyokong bola sepak negara,” katanya.

-Kosmo Online

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori