Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Shila Amzah Selamat Dinikahkan

PENYANYI prolifik tanah air Shila Amzah telah selamat diijab kabul bersama pasangannya, Haris...

Syarikat Bas Kilang Terlibat...

PUTRAJAYA - Agensi Pengangkutan Awam Darat (APAD) menggantung lesen pengendali dan lesen kenderaan...

Khazanah Kini Boleh Distruktur...

KUALA LUMPUR - Peletakan jawatan pengarah urusan dan ahli lembaga pengarah Khazanah Nasional...

Ukraine Jamin Bantu Siasatan...

KUALA LUMPUR - Timbalan Menteri Pertahan Ukraine, Ihor Kabanenko memberi jaminan akan memberi...

2 Lagi Suspek Kes Gaduh Country Homes Rawang Ditahan

KUALA LUMPUR – Polis menahan dua lagi suspek lelaki disyaki terlibat dalam pergaduhan di Country Homes Rawang, dekat sini, awal pagi tadi.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, SAC Fadzil Ahmat berkata kedua-dua suspek berkenaan ditahan sekitar 1 pagi ini di Bandar Baru Kundang.

Beliau berkata kedua-dua mereka berumur lingkungan 20 hingga 30 tahun dan masing-masing mempunyai rekod jenayah lampau melibatkan dadah.

“Semalam kami menahan tiga suspek kes ini dan menjadikan jumlah keseluruhan suspek yang ditahan seramai lima orang setakat ini.

“Selain itu, hasil siasatan polis mendapati kesemua suspek merupakan anggota kumpulan geng 08 dan kesemua mereka direman pada hari ini,” katanya ketika dihubungi Bernama.

Khamis lepas, seorang lelaki parah, manakala seorang lagi cedera ringan selepas dibelasah sekumpulan lelaki.

Pergaduhan berkenaan melibatkan beberapa lelaki yang memukul dan melanggar mangsa menggunakan motosikal sebelum menyamun kedua-dua mangsa dengan melarikan motosikal serta dompet mereka.


Sebuah video berdurasi 34 saat dan beberapa gambar lelaki yang dikatakan anggota kumpulan kongsi gelap yang membelasah mangsa turut tular di media sosial.

Video berkenaan memaparkan seorang lelaki dipercayai ditetak, dipukul dan dibogelkan sekumpulan lelaki dipercayai anggota kumpulan kongsi gelap.

Satu mesej juga tular dipercayai daripada penduduk Country Homes Rawang dikatakan meminta bantuan daripada Polis Diraja Malaysia berhubung kejadian itu yang dikaitkan dengan gangsterisme. – BERNAMA

Kategori