Saturday, July 27, 2024

Creating liberating content

Isteri Kesal Suami Dah...

KEPALA BATAS - “Patutlah tunggu tak balik-balik, rupanya ikut perangai orang muda.” Itu...

Pembantu Kedai Didenda RM5,000...

TAIPING : Padah memiliki gambar dan video lucah di dalam telefon bimbit, seorang...

Jangan Sertai Perhimpunan Di...

KEPALA BATAS - Polis memberi amaran kepada orang ramai supaya tidak menyertai perhimpunan...

Bilangan Pakar Jantung Tak...

PUTRAJAYA - Bilangan pakar jantung di hospital kerajaan tidak mencukupi untuk menampung keperluan...

DAP Bakal Guna Perpecahan Melayu Tewaskan Melayu!

KUALA LUMPUR – Umat Islam negara ini diingatkan supaya berhati-hati dengan strategi licik DAP telah sampai kekemuncak yang mereka impikan sejak sekian lama dalam usaha memerintah negara ini.

Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Annuar Musa berkata, kemuncak taktik DAP bagi menguasai Malaysia yang mereka impikan, namun sukar dilaksanakan sebelum ini adalah “Menggunakan Kayu Untuk Menumbangkan Kayu”.

Jelas beliau, strategi “Menggunakan Kayu Untuk Menumbangkan Kayu” yang sangat diidamkan DAP itu bermaksud menggunakan perpecahan Melayu untuk menewaskan Melayu.

“Sejak sekian lama politik Malaysia menyaksikan pertarungan utama antara DAP-PAS-BN dan DAP tidak dapat menguasai Melayu… Kini tidak lagi. Kesempatan datang bergolek depan mata.

“Mereka (DAP) berpeluang menyembunyikan (logo) `Roket’ yang selama ini dikenali Anti-Islam menyelinap di bawah (logo) Parti Keadilan Rakyat (PKR),” katanya dalam satu kenyataan di Facebook.


Annuar yang juga Ahli Parlimen Ketereh berkata, melalui strategi itu, tugas DAP adalah cuma mengekalkan kerusi Cina mereka, meletakkan calon Melayu DAP dan membiarkan Melayu berpecah.

Justeru, beliau mengingatkan mengundi logo PKR dalam Pilihan Raya Umum (PRU) kali ini bermaksud menobatkan DAP yang berselindung disebalik Tun Dr. Mahathir Mohamad yang sedang terdesak. -MYNEWSHUB.CC

Kategori