Monday, April 29, 2024

Creating liberating content

Palestin Yang Dibedil, Israel...

SEBANYAK 58 orang rakyat Palestin terkorban dan lebih 2,700 lain telah cedera dalam...

Tampil Gaya Boyish, Ara...

PENYANYI kelahiran program Akademi Fantasia 2016, Ara Johari sememangnya dikenali dengan imej santainya...

Kaki Jadi Reput Umpama...

VENEZUELA – Gambar yang menakutkan ini bukan kayu yang mereput. Sebaliknya ia adalah...

Wanita Hamil Diserang Kerbau...

YANCHENG (China) - Seorang wanita hamil cedera selepas ditanduk seekor kerbau yang mengamuk...

3 Pelajar Ditahan Polis Kerana Memukul

SHAH ALAM – Polis menahan tiga pelajar lelaki malam semalam kerana disyaki memukul seorang pelajar lelaki pada Jumaat lepas.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan ACP Shamsul Amar Ramli berkata, ketiga-tiga pelajar berusia 16 hingga 17 tahun itu ditahan di lokasi berasingan di Pelabuhan Klang dan Telok Gong, Klang dekat sini kira-kira pukul 8 malam.

“Seorang daripada tiga yang ditahan kemudian dibebaskan dengan jaminan polis. Hasil soal siasat, dua pelajar mengaku terlibat dalam kejadian berkenaan dan kami turut merampas sebuah telefon pintar milik salah seorang pelajar ini,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Shamsul Amar berkata, kedua-dua pelajar itu yang masing-masing berusia 16 dan 17 tahun kini direman selama empat hari sehingga Sabtu depan bagi membantu siasatan kes berkenaan.

“Kes ini disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan kerana sengaja mendatangkan kecederaan,” katanya.

Dalam kejadian pada Jumaat lepas, seorang pelajar lelaki tingkatan dua dikatakan dipukul dua pelajar lelaki lain selepas dituduh mengganggu seorang pelajar perempuan di sebuah sekolah menengah di Klang.


Rakaman video kejadian berkenaan yang kemudian tular di laman sosial memaparkan mangsa dipukul dan ditendang oleh dua pelajar berkenaan dan dilihat oleh beberapa individu lain

Shamsul Amar berkata mangsa telah menerima rawatan sebagai pesakit luar di Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang dan tiada kecederaan serius dilaporkan. – BERNAMA

Kategori