Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Jangan Sia-Siakan Amanah Rakyat

KUALA LUMPUR - Setelah sekian lama ternanti-nanti dengan pelbagai tekaan mengenai keputusan Pilihan...

Anak Panda Gergasi Diberi...

ANAK panda gergasi pertama yang lahir di Malaysia diberi nama "Nuan Nuan" iaitu...

Annuar Sediakan Peguam Untuk...

KUALA LUMPUR - "Apa jua bantuan yang perlu untuk Mat Tere (Muhamad Zul...

BB Bakal Hadir Dengan...

Khas kepada anda yang merindui aplikasi chat BBM pada peranti beri hitam ini,...

Pemain Bola Singapura Curi Perhatian Di Atas Padang

BARU-BARU ini pasukan bola sepak kumpulan A negara kita telah berjaya menundukkan Singapura di Stadium Shah Alam, apabila mengalahkan pasukan itu dengan jumlah jaringan 2-1.

Baca: KL2017: Malaysia Cemas Sebelum Benam Singapura

Sekalung ucapan tahniah sekali lagi diucapkan kepada skuad harimau itu. Banyak ucapan tahniah dan penuh kebanggan telah diberikan oleh rakyat Malaysia kepada pasukan kita.

Bak kata orang, jangan sorak ketika menang kalau tak mampu sokong ketika kalah. Biarlah kebanggaan ini akan berkekalan tak kira menang atau kalah.

Tapi, cerita hari ni bukan tentang bola sepak. Tapi, tentang player team Singapura. Biasanya sukan bola ni mestilah diminati oleh kaum lelaki kan. Dah kalau kaum perempuan tengok bola, diorang tak tengok bola tau…

Tapi diorang tengok player bola! Biasa dah kan dengan cerita macam ni?

Ramai gadis Malaysia di laman Twitter cukup teruja bila nampak dua orang pemain Singapura yang boleh tahan kacak jugak! Macam ada a lot of mix pulak bila sekali pandang. Siapa agak-agaknya ya mereka tu?

Dengan kuasa internet, identiti dua orang pemain Singapura ini sudah terbongkar! Mereka ialah Irfan Fandi Ahmad dan Ikhsan Fandi Ahmad yang merupakan salah seorang pemain bola sepak profesional pasukan itu.


Katanya, mereka berdua ni merupakan pemain kebanggaan Singapura sebab bukan saja boleh bermain di bahagian pertahanan, tapi juga di bahagian tengah dan penyerang untuk kelab S. League Home United.

Mereka berdua ini juga merupakan anak kepada legenda bola sepak Singapura, Fandi Ahmad dan Wendy Jacobs yang merupakan model Afrika Selatan. Pasangan ini dikurniakan seramai empat orang cahaya mata.

Mereka ini juga dikatakan berkhidmat dalam Perkhidmatan Negara dengan Angkatan Polis Singapura. Susah juga nak bezakan muka diorang ni.

Patutlah ramai gadis-gadis Melayu teruja bila tengok bola hari tu. Ada udang di sebalik mi rebus rupanya! Lepas ni bukak mata luas sikit, tengok pulak player Malaysia.

Jangan ingat player Malaysia tak ada yang kacak-kacak okay. – MYNEWSHUB.CC/Ainaa Hafizah

>

Kategori