Sunday, May 19, 2024

Creating liberating content

R-naught Covid-19 Negara Naik...

KADAR kebolehjangkitan Covid-19 di Malaysia kembali mencatat peningkatan.Pada Selasa, ia naik kepada 1.16...

Dendam Tak Dapat Deposit,...

SUDAH menjadi adat penyewa rumah harus bertanggungjawab menjaga rumah yang disewanya itu dengan...

10 Kedai Bubble Tea...

MAHU minum bubble tea tetapi mengapa harus ke Taiwan? Mudah sahaja.Ini kerana bubble...

Abbott Dakwa MH370 Sengaja...

SYDNEY - Bekas Perdana Menteri Australia, Tony Abbott, mendakwa, ‘pemimpin kanan’ Malaysia percaya...

Bella Astillah: Perkataan ‘Meroyan’ Tidak Manis

ANZALNA Nasir dikecam hebat apabila menuduh Bella Astillah, isteri kepada Aliff Aziz sebagai meroyan akibat insiden adik pelakon itu, Afifah Nasir yang keluar berdua-duaan bersama Aliff berjaya dihidu Bella, Khamis lalu.

Bella menyatakan perkataan ‘meroyan’ itu tidak manis dan tidak sesuai dikeluarkan oleh sesiapa lebih-lebih lagi daripada wanita yang belum merasai sendiri pengalaman melahirkan anak.

Menurut Bella lagi, keluarganya di Sabah turut terkesan dengan perkataan itu kerana ‘meroyan’ sinonim dengan ketidakstabilan emosi dalam kalangan wanita dalam pantang.

Dalam majlis sidang media yang berlangsung petang semalam itu juga, Bella mengharapkan agar suaminya, Aliff menepati janji-janji yang diucapkan untuk menjaga perangai dan dia juga meminta Afifah untuk menjauhkan diri daripada suami serta keluarganya.

Bella turut menyatakan hasrat hatinya yang sudah memaafkan Aliff, namun untuk Afifah, dia memilih untuk mendiamkan diri.

Saya maafkan Aliff kerana dia suami saya dan bapa kepada anak kami. Untuk Afifah, biarlah masa yang menentukan.


“Saya berharap dengan kejadian ini dapat memberi pengajaran bukan sahaja untuk Aliff tetapi semua orang di luar sana yang mempunyai keluarga. Saya tidak mampu untuk mengatakan bahawa saya telah memaafkan wanita itu kerana hati saya masih sakit”, katanya lagi.

Aliff dan Bella mendirikan rumah tangga pada 9 September tahun lalu dan hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang cahaya mata, Muhammad Ayden Adrean, yang dilahirkan pada 8 Julai lalu. – MYNEWSHUB / Aisyah

<

Kategori