Thursday, March 28, 2024

Creating liberating content

Polis Pantau 3 Kawasan...

PETALING JAYA - Polis Diraja Malaysia (PDRM) kini melakukan rondaan keselamatan secara kerap...

Operasi Buru PATI Mulai...

PUTRAJAYA - Jabatan Imigresen (Imigresen) akan melancarkan operasi besar-besaran mulai tengah malam ini...

110 Kes Baharu COVID-19,...

SEBANYAK 110 kes baharu koronavirus baharu (Covid-19) dilaporkan setakat jam 12 tengah hari...

Kos Terlalu Mahal, Operasi...

CANBERRA – Timbalan Perdana Menteri Australia, Warren Truss menegaskan, pencarian pesawat Penerbangan Malaysia...

Elfira Akan Setuju ‘Date’ Dengan Peminat Ini Jika…

PELAKON yang semakin intim dengan Sufian Suhaimi iaitu Elfira Loy mencetuskan sensasi di laman mikro Twitter apabila dia ‘mencabar’ seorang peminatnya, baru-baru ini.

Pada mulanya peminat dan pengikutnya yang dikenali sebagai Hafizuddin Haziem bertanyakan soalan “berapa retweet untuk makan malam bersama awak Elfira Loy” dan tak disangka-sangka pelakon genit itu membalas pertanyaan tersebut.

Elfira Akan Setuju 'Date' Dengan Peminat Ini Jika...

Elfira Akan Setuju 'Date' Dengan Peminat Ini Jika...

Namun begitu, tak semudah yang disangka jika ingin bertemu janji dengan Elfira; ini kerana si cantik manis ini telah mengenakan syarat yang mana Hafizuddin terlebih dahulu perlu mendapatkan sekurang-kurangnya sebanyak 100,000 retweet bagi merealisasikan impiannya itu.

Berjayakah Hafizuddin dalam misinya untuk bertemu janji dengan Elfira? Yang pasti untuk mendapatkan sebanyak 100,000 retweet, jejaka ini perlukan sokongan penuh rakyat Malaysia agar hasratnya itu tercapai.


Setakat artikel ini ditulis, tweet tersebut telah mendapat ulang kicau sebanyak 37,000 oleh netizen yang ‘bermurah hati’ mahu membantu Hafizzudin.

Masalahnya, kalau berjaya capai 100,000 retweet, Sufian tak marah ke Elfira keluar date dengan lelaki lain?  Oppss, jangan marah, gurau je.. – MYNEWSHUB.CC 

Kategori