Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Seorang Lagi Penumpang Bas...

NAHAS bas ekspres yang terjunam ke dalam cerun sedalam 20 kaki mencatatkan seorang...

Malindo Air Lancar Laluan...

KUALA LUMPUR - Malindo Air melancarkan laluan penerbangan baharu dari Kuala Lumpur ke...

Tangani Cabaran Yang Beri...

KUCHING - Senario ekonomi global yang diunjurkan kurang memberangsangkan pada 2016 mewujudkan beberapa...

COVID-19: “Sakitnya Hanya Allah...

KUALA LUMPUR - Lima hari di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sungai Buloh...

Chloe Moretz Akui Bercinta Dengan Anak David Beckham

SETELAH sekian lama berteka-teki akhirnya pelakon remaja popular, Chloe Grace Moretz, 19, mengakui bahawa dia kini sedang dilamun cinta dengan anak sulung selebriti sukan terkenal, David Beckham iaitu Brooklyn, 17.

Mengakui hal itu dalam program bual bicara kelolaan Andy Cohen, Watch What Happens Live, Chloe berkata, “Dengan berterus-terang mengenai hal ini saya rasa orang tidak akan lagi mengambil tahu mengenai kami, jadi ya kami (Chloe dan Brooklyn) memang sedang bercinta.”

Ketika ditanya Andy pendapatnya mengenai David dan Victoria Beckham, Chloe mengatakan kedua-duanya merupakan individu yang sangat baik.

becks
Brooklyn bersama ibu bapanya, David dan Victoria Beckham.

“David ialah seorang ayah yang hebat dan begitu juga Victoria. Mereka merupakan ibu bapa yang sangat baik dan yang paling penting sekali mereka telah membesarkan anak mereka (Brooklyn) menjadi seorang insan yang baik,” katanya.

Sementara itu, aktres yang bakal muncul dengan filem terbaharu, Bad Neighbours 2 itu melalui detik memalukan apabila baju yang dipakainya terkoyak, baru-baru ini.

Chloe mengayakan baju baldu ungu ketika sesi bertemu peminat bagi mempromosikan filem tersebut.


Bajunya terkoyak di bahagian belakang sebelah kanan baju namun bertindak profesional, Chloe menganggap seperti tiada apa yang berlaku dan meneruskan sesi menandatangani autograph bersama peminatnya seperti biasa. – MYNEWSHUB.CC

chloe2
Chloe Moretz
chloe
Aktres Chloe Moretz yang bakal muncul dengan filem terbaharu, Bad Neighbours 2 alami detik memalukan apabila baju yang dipakainya terkoyak, baru-baru ini.

chloe1

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori