Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Kemenangan JDT Rangkul Piala...

JOHOR BAHARU - Menteri Besar Johor Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berharap kejayaan...

Samsung Galaxy A8 Akan...

PIHAK Samsung baru sahaja mengumumkan Galaxy A8 di pasaran China, di mana ia...

Parasetamol Tiada Stok Sejak...

AMPANG JAYA – Bekalan ubat parasetamol yang melegakan demam dan sakit kepala sukar...

Abang Syed Saddiq Sertai...

SYED Abdullah Syed Abdul Rahman yang juga abang kepada bekas Menteri Belia dan...

Doris Roberts ‘Everybody Loves Raymond’ Meninggal Dunia

DORIS Roberts yang terkenal dengan watak Marie Barone sebagai ibu kepada Ray Romano menerusi program sitkom ‘Everybody Loves Raymond‘ disahkan meninggal dunia Ahad lalu pasa usia 90.

Roberts dilahirkan di St. Louis, Amerika Syarikat memenangi lima anugerah Emmy Award dan pernah membintangi pelbagai filem, termasuklah National Lampoon’s Vacation.

Dia juga pernah membuat penampilan dalam siaran lain rancangan televisyen termasuklah The King of Queens dan Desperate Housewives.

Walau bagaimanapun, punca kematian Roberts masih belum diketahui dan menurut satu sumber, dia merupakan seorang wanita yang aktif dan sangat menjaga kesihatannya walapun sudah mencecah 90 tahun.


Roberts telah berkahwin dua kali, kali pertama bersama Michael Emilio Cannata pada tahun 1956 sehingga mereka bercerai pada tahun 1962 dan kali kedua bersama penulis novel William Goyen pada tahun 1963 sehingga kematiannya pada tahun 1983.

Roberts meninggalkan tiga orang cucu bersama seorang anak bernama Michael Cannata Jr yang merupakan hasil dari perkahwinan pertamanya.  – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori