Monday, April 29, 2024

Creating liberating content

Raja Permaisuri Agong Sampai...

ALOR SETAR - Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah hari ini berkenan berangkat...

Peng Soon-Liu Ying Ikut...

KUALA LUMPUR - Pasangan beregu campuran negara, Chan Peng Soon-Goh Liu Ying turut...

Gempa Bumi Kuat Di...

KUALA LUMPUR – Gempa bumi kuat bermagnitud 7.0 pada Skala Richter berlaku di...

5 Berita Pelik Dan...

SEJURUS selepas berakhir Pilihan raya Umum ke-14, suasana kelam-kabut sekejap dan kemudian kembali...

Tak Minat Terajui FAM Kerana “Banyak Kerja Di Johor”

KUALA LUMPUR – “Saya banyak kerja untuk dilaksanakan di Johor. Lagipun ramai lagi calon yang lebih layak untuk menerajui Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM).”

Itu reaksi Penaung Diraja Persatuan Bolasepak Negeri Johor (PBNJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim berhubung pandangan ramai pihak, baginda paling layak menerajui FAM ekoran kejayaannya membawa Johor Darul Ta’zim (JDT) menjuarai Piala AFC 2015.

Malah, baginda menegaskan Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah paling layak untuk terus menerajui FAM selaku Presiden badan induk bola sepak negara tersebut.

“Pada pandangan saya, Tengku Abdullah lebih layak meneruskan usaha baginda dan Tengku Muda Pahang (Tengku Abdul Rahman Sultan Ahmad Shah) serta YB Khairy Jamaluddin (Menteri Belia dan Sukan) selain Datuk Jamal Nasir Ismail (bekas pemain bola sepak kebangsaan) yang lebih layak untuk menggalas tanggungjawab tersebut.

“Memandangkan mereka lebih berpengalaman berbanding saya yang cetek pengalaman,” titah baginda dalam satu wawancara seperti disiarkan laman Facebook rasmi ‘Harimau Selatan’, Johor Southern Tigers hari ini.


Tunku Ismail dalam pada itu menegaskan perjalanan pasukan JDT masih jauh dan banyak perlu dilakukan untuk pasukan itu pada masa depan.

Baginda turut menegaskan kini sedang memberi tumpuan terhadap musim 2016 memandangkan pasukan JDT kini bergelut dengan isu kecederaan yang dialami beberapa pemainnya. - MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori