Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Wira Sukan Paralimpik Disambut...

SEPANG - Kepulangan wira dan wirawati negara daripada Sukan Paralimpik di Kompleks Bunga...

AirAsia Papar Logo &...

SEPANG - AirAsia menjalin usaha sama unik dengan Universiti Putra Malaysia (UPM) apabila...

244 Pelajar Dikesan Terbabit...

KOTA BHARU - Seramai 244 pelajar sekolah menengah di Kelantan didapati positif dadah...

Mat Dan, Dari Program...

KUALA LUMPUR - Pengacara televisyen Mat Dan atau nama Islamnya Kareef Daniel Abdullah...

Wanita PAS Kelantan Sokong Hadi

KUALA LUMPUR – Dewan Muslimat PAS Kelantan (DMPK) tetap menyokong penuh Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang walaupun pelbagai kemelut sedang melanda parti itu waktu ini.

Ketuanya, Siti Zailah Mohd. Yusoff berkata, pihaknya percaya Abdul Hadi mampu mewujudkan formula politik dan pendekatan dakwah dalam menghadapi isu kepimpinan parti itu yang sedang kritikal.

“Kiita yakin berkat kesatuan aqidah, ilmu yang banyak, pengalaman kepimpinan, PAS akan mengemudi rakyat bergerak keluar menurut lunas agama dan demokrasi.

“Kendatipun adakala birokrasi arahan dan tugasan yang diarahkan barangkali kelihatan dan didakwa janggal di mata orang lain ia tetap amanah yang perlu kita penuhi ketika ini,” tegasnya dalam satu kenyataan hari ini.


Siti Zailah dalam pada itu berkata, setiap rakyat Kelantan wajib mempertahankan dan menjaga negeri serta rakyat negeri itu sebaik mungkin memandangkan Kelantan ditadbir oleh PAS.

Katanya, rakyat Kelantan perlu bermuafakat dan berukhuwwah sebagai sebuah jamaah dan saling bantu membantu dalam menjalankan khidmat kepada rakyat demi Islam.

“Maka setiap ahli harus berusaha menjadi tiang dan tongkat yang menguatkan PAS bukan yang menumbangkannya,” katanya. - MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori