Monday, May 13, 2024

Creating liberating content

Organisasi Jarakkan Diri Pada...

KUALA LUMPUR - Organisasi Ratu Cantik Malaysia (MUMO) mengambil pendirian menjarakkan diri dengan...

45,619 Calon Duduki Peperiksaan...

KUALA LUMPUR - Sebanyak 45,619 calon bakal menduduki peperiksaan Penggal 3 Sijil Tinggi...

Bakal MB S’gor Baharu...

PETALING JAYA - Menteri Besar Selangor yang baharu akan menerima surat watikah atau...

Semua Teratur, Muhyiddin Harap...

PUTRAJAYA : Presiden BERSATU, Tan Sri Muhyiddin Yassin berharap tiada halangan dan rintangan...

Johan Pertahan Aksi Cium Bibir Isteri Di ABP 2014

AKSI kontroversi Johan mencium bibir isterinya, Ozlynn saat namanya diumumkan pemenang bagi kategori Penyampai Radio Lelaki Popular ternyata mengundang pelbagai reaksi daripada masyarakat di luar sana.

Tampil mempertahankan perbuatannya itu, Johan berpendapat perkara tersebut bukanlah satu kesalahan memandangkan itu adalah caranya untuk meluahkan dan berkongsi perasaan gembira dengan isteri tercinta yang sentiasa menjadi sistem sokongan nombor satu dalam kerjayanya.

Aksi Cium Mulut Johan & Ozlynn Cetus Kontroversi

johan

“Saya tidak melihat tindakan saya mencium isteri saya sebagai satu kesalahan kerana Ozlynn adalah isteri saya yang sah. Dalam apa juga perkara yang saya lakukan atau penghargaan diberikan kepada saya, isteri adalah orang pertama yang saya ingin sambut bersama,” katanya memetik Rotikaya.

Disoal tidakkah perbuatannya itu kelihatan sedikit janggal kerana dilakukan di khalayak umum, Johan mengatakan dia tidak perlu mengambil peduli tanggapan orang ramai terhadap perkara terbabit kerana yang diciumnya itu adalah isterinya sendiri.


“Kalau hendak jaga hati orang payahlah. Pada saya apa orang hendak kata biarkanlah. Kami bukannya pasangan bukan muhrim sebaliknya suami isteri yang sah. Saya tak perlu peduli dengan apa yang orang hendak kata,” katanya lagi.

Dalam majlis anugerah bertemakan semarakkan cinta itu, Johan berjaya menewaskan empat pencabarnya yang lain iaitu bapa saudaranya sendiri, Salih Yaacob, AG, Deen dan Ebby Halim. – MYNEWSHUB.CC

Oleh: JULIANA JOHAR

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori