Saturday, April 27, 2024

Creating liberating content

Projek Sakit Di Sarawak...

KUCHING - Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah memberi jaminan bahawa projek-projek pembangunan...

Remaja Ini Jadi Jutawan...

LAZIMNYA mungkin ramai malu memakai tali leher kupu-kupu, namun anak muda ini bukan...

Pas Tak Akan ‘Sign’...

Seramai 13 lagi ADUN PAS di Selangor tidak akan menandatangani akuan bersumpah (SD)...

Fikirlah: Gaji Kecil Punca...

KETIKA 'lepak’ bersama seorang rakan di sebuah kafe di sekitar ibu kota, perbualan...

Warga Emas 62 Tahun Ditahan, Suka Curi Kancil & Mini Cooper

Kuala Lumpur – Seorang warga emas dipercayai terbabit dalam kegiatan curi kenderaan sejak dua bulan lalu tumpas selepas dia ditahan di kawasan perumahan di Pantai Dalam, di sini, Selasa lalu.

Ketua Polis Daerah Brickfields Asisten Komisioner Muhammad Azlee Abdullah berkata, suspek berusia 62 tahun diberkas selepas disyaki mencuri 13 kereta jenis Perodua Kancil dan Mini Cooper.

“Siasatan polis mendapati suspek mempunyai 13 rekod lampau bersabit jenayah curi kenderaan dan dadah. Yang terkini dia baru sahaja dibebaskan pada bulan Julai lalu sebelum kembali melakukan jenayah,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Brickfields di sini, hari ini.

Muhammad Azlee berkata, suspek dipercayai bergerak secara solo dengan menggunakan modus operandi mencuri kenderaan yang diletakkan di tepi jalan di kawasan perumahan sebelum mengumpil pintu kenderaan dan menghidupkan enjin kereta melalui kunci pendua.

Beliau berkata, dengan penahanan suspek polis berjaya menyelesaikan 13 kes curi kenderaan di sekitar Kuala Lumpur, Selangor dan Negeri Sembilan sejak dua bulan lalu.
myMetro Online

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori