Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Jangan Gadai Kedaulatan, Kebebasan...

PUTRAJAYA -  Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mahu rakyat...

Agong Hadiah Madu Pada...

Yang di-Pertuan Agong Sultan Ibrahim menghadiahkan sebekas madu kepada Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan...

Salahkah Melayu Bersatu Selesaikan...

KUALA LUMPUR - Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mendakwa pihak yang...

“Keamanan Tidak Datang Dari...

BAGAN DATUK - Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi hari...

Felixia Yeap Jadi Duta Kosmetik Halal

Siapa yang tidak kenal model jelita ,Felixia Yeap atau kini dikenali dengan nama islamnya iaitu Raisyyah Rania yang sentiasa tampil manis dengan tudung litup dan pakaian yang sopan dan cantik .

Feli

Alhamdulilah, nampaknya semakin murah rezeki selebriti cantik ini dalam dunia seninya lagi-lagi beliau kini baru sahaja dilantik menjadi duta produk kosmetik yang halal.

Tahniah kami ucapkan kepada Rania kerana menjadi duta Produk Farmasi Colour Cosmetics sekali gus menjadi duta pertama bagi produk ini.

DSC00627-e1412252425383

 


Rania yang merupakan saudara baru yang memeluk islam percaya mencari dan menggunakan yang halal itu adalah satu jihad meskipun melibatkan produk kosmetik.

 

Menurut Rania yang sangat menyukai produk ini berkata, “Memandangkan produk FCC adalah Halal yang mana ianya boleh dibawa bersolat, pastinya ia akan memudahkan rutin harian saya yang penuh dengan sesi mekap dan sesi bergambar. Apa yang saya lakukan adalah ambil wudhu’, bersolek dan terus ke sesi pengambaran. Sekiranya sudah masuk waktu solat di pertengahan sesi pengambaran, saya boleh terus menunaikan solat tanpa perlu memadam solekan kerana FCC diperbuat daripada bahan-bahan yang Halal” .

Baguslah dik, semoga ramai lagi orang ramai yang sedar tentang kepentingkan soal haram dan halal ini. Tahniah Rania !mynewshub.cc

Oleh: Kakak Bunga

  • Lagi berita berkaitan:
  • Artis

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori