Saturday, April 20, 2024

Creating liberating content

Persenda Najib Buat Umrah,...

ORANG ramai tidak seharusnya mempersendakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin...

Remaja Maut Motosikal Tembung...

TAIPING - Seorang remaja lelaki maut apabila motosikal yang ditunggangnya terlibat dalam kemalangan...

2 Bulan Untuk Musa...

KUALA LUMPUR - Mahkamah Sesyen di sini hari ini memberi tempoh dua bulan...

Pembaca Berita Bernama TV...

SELEPAS kejayaan Harith Iskander menjuarai program komedi solo Funniest Person in the World akhir tahun...

Amy Search Nafi Sibuk Uruskan Hal Perkahwinan Nabila

SEMUA sedia maklum yang hubungan di antara dua selebriti ini sudah pun okay selepas mengalami beberapa konflik sebelum ini.

Malah pada sambutan Aidilfitri yang lalu, Amy Search dan Nabila Huda turut merayakannya bersama-sama, tidak seperti tahun-tahun sebelum ini yang mana mereka menyambutnya secara berasingan.

Amy juga dikatakan sudah pun merestui hubungan Nabila dengan seorang jejaka yang memiliki sebuah restoran di Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur dan khabar-khabarnya anak lagenda rock itu akan mendirikan perkahwinan dalam masa terdekat.

Mengulas mengenai perkara itu, Amy menafikan anak sulungnya itu bakal menamatkan zaman solonya dalam waktu terdekat dengan berkata kepada portal Gua, “tak tahu bagaimana isu ini boleh timbul kerana saya dan Nabila belum berbincang mengenai hal ini. Berbincang pun tidak, jadi bagaimana pula boleh orang mengatakan yang saya sedang membuat persiapan perkahwinan untuk dia (Nabila)”.


Hai, siapalah yang bawak mulut tu kan, tapi kalau Nabila dah ready, tak salah pun cepat-cepat mendirikan rumah tangga sebab peminat-peminatnya pun pasti dah tak sabar nak menunggu hari bahagia pelakon kesayangan mereka ni kan.. – MYNEWSHUB.CC

amyy

Oleh: AUDREY LEE

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori