Thursday, March 28, 2024

Creating liberating content

Negeri Sembilan Paling Tinggi...

KUALA LUMPUR - Kes baharu positif Covid-19 meningkat dengan 3,545 kes direkodkan setakat...

Pasangan Buat Seks Dalam...

GARA-GARA terlalu asyik melakukan seks di dalam kereta, sepasang kekasih maut selepas kenderaan...

Tiga Pemain Import Kelantan...

KUALA LUMPUR - Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) mengumumkan dua daripada tiga pemain...

Arab Saudi Dedah Pelan...

RIYADH - Arab Saudi mendedahkan pelan terperinci litar perlumbaan baharu sukan permotoran Formula...

Polis Siasat Kes Kanak-Kanak 3 Tahun Diberi Dadah

ALOR SETAR – Polis sedang giat untuk menyelamatkan kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun yang video dia dipaksa menghisap dadah oleh bekas teman lelaki ibunya tular di media sosial baru-baru ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kedah, SAC Mior Farid Al Athrash Wahid berkata ia selepas nenek mangsa yang berusia 53 tahun dan menetap di Gurun membuat laporan polis pada 4.39 petang, semalam selepas melihat video tersebut.

“Pada Isnin lalu, nenek mangsa melihat tujuh rakaman video yang telah dihantar oleh seorang lelaki yang merupakan bekas teman lelaki menantunya. Di dalam rakaman tersebut, cucunya dilihat dalam keadaan tidak berbaju dan khayal selepas diberi dadah jenis syabu oleh suspek.

“Nenek mangsa tidak pasti sama ada kejadian dilihat melalui rakaman video tersebut benar atau tidak kerana cucunya tinggal bersama ibu kandungnya dan bukan dengan bekas teman lelaki ibunya,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Beliau berkata nenek mangsa juga ingin menuntut kembali hak penjagaan ke atas cucunya kerana bimbang dengan keselamatan kanak-kanak itu.


Katanya polis sedang mengesan suspek yang telah dikenal pasti dan usaha untuk menyelamatkan kanak-kanak malang itu sedang dijalankan.

Kes disiasat mengikut Seksyen 31(1) Akta Kanak Kanak 2001, katanya. -MYNEWSHUB.CC

  • Lagi berita berkaitan:
  • dadah

Kategori