Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Piala Dunia: Netizen Anggap...

KENYATAAN Menteri Komunikasi dan Multimedia, Gobind Singh Deo berhubung Piala Dunia 2018 bakal...

Azwan Ali Didenda RM17,000...

KUALA LUMPUR - Bekas pengacara, Azwan Ali, dijatuhi hukuman denda RM17,000 oleh Mahkamah...

Bekas Kakitangan Mahkamah KL...

KUALA LUMPUR – Seorang bekas kakitangan Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur dihadapkan di Mahkamah...

Lelaki Rakyat Vietnam Mati...

GEORGE TOWN - Seorang lelaki rakyat Vietnam dijumpai mati dipercayai akibat ditikam di...

Ansat Dan Mi-171A2 Akan Dipamerkan Di Malaysia

KUALA LUMPUR – Russian Helicopters, yang merupakan sebahagian daripada Rostec State Corporation akan mempamerkan pesawat Ansat dan Mi-171A2 di Malaysia pada 3 Disember.

Dua buah helikopter awam Rusia akan dipamerkan buat kali pertama di Kuala Lumpur dalam lawatan demonstrasi yang unik di seluruh Asia Tenggara.

“Helikopter Ansat dan Mi-171A2 yang dicat melambangkan warna bendera negara negara-negara Asia akan mengadakan penerbangan demonstrasi di ruang udara Litar Antarabangsa Sepang F1.

“Selepas itu, pelanggan berpotensi dapat melihat pesawat tersebut dan bertanya kepada juruterbang, jurutera dan wakil syarikat induk mengenai segala apa yang mereka minati,” kata Russian Helicopters dalam satu kenyataan.

Berikutan lawatan demonstrasi, Ketua Pegawai Eksekutif Russian Helicopters, Andrey Boginsky akan mengambil bahagian dalam sidang media, dan pakar-pakar Russian Helicopters akan membuat presentasi mengenai helikopter Ansat dan Mi-171A2 untuk semua pengendali helikopter di Malaysia. – BERNAMA

Kategori