Saturday, July 27, 2024

Creating liberating content

Belia Cipta Cara Strim...

KUALA LUMPUR - Hujung minggu lazimnya dihabiskan untuk bersantai dengan keluarga.Namun bagi Muhammad...

Kes Rogol Di Kelantan...

KOTA BHARU - Kadar jenayah di Kelantan pada amnya masih terkawal namun jenayah...

Penulis Blog PH Perlu...

KOTA BHARU - Penulis blog pro Pakatan Harapan (PH) perlu terus menyokong dan...

M’sia Tak Minat Jadi...

KUALA LUMPUR - Malaysia mengulangi pendirian untuk tidak membida Sukan Komanwel 2022 walaupun...

Pasangan Kekasih ‘Melekat’ Ketika Lakukan Seks

PADAH berzina…seorang lelaki yang curang dengan isterinya, telah `melekat’ dengan badan kekasihnya ketika mereka melakukan seks di sebuah bilik hotel di Kenya.

Ia menyebabkan pasangan kekasih itu terpaksa dibantu oleh kakitangan hotel selepas mereka menjerit dari dalam bilik yang dikunci.

Pekerja hotel itu juga terpaksa memanggil polis untuk membantu pasangan tersebut manakala isteri lelaki itu tiba di balai polis tidak lama kemudian.

Kejadian yang berlaku itu menarik perhatian hingga memaksa polis melepaskan tembakan ke udara ketika orang ramai cuba mengerumuni pasangan itu.

Dalam pada itu, isteri lelaki terbabit mendakwa, kejadian memalukan itu berlaku selepas dia mendapatkan bantuan bomoh untuk membantu membongkarkan kecurangan suaminya, demikian lapor Nairobi News.


Ketika kejadian, suaminya telah ke bandar lain atas urusan perniagaan sementara kekasihnya pula merupakan pemilik rumah yang disewa oleh suami isteri berkenaan.

Pasangan terbabit terpaksa dibawa ke tempat rahsia di mana bomoh dipanggil untuk memisahkan kedua-duanya. – MYNEWSHUB.CC

  • Lagi berita berkaitan:
  • seks

Kategori