Tuesday, April 30, 2024

Creating liberating content

UMNO Bahagian Batu Tolak...

Mengambil maklum dengan apa yang berlaku dalam Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah baru-baru ini, UMNO Bahagian Batu mengambil ketetapan menolak kerjasama dengan Bersatu.

Video: Kakak Bertudung Berasak...

JIKA disebut manusia itu 'berhambakan' duit, mungkin ramai yang mempertikaikannya dengan mengatakan wang...

‘Tiger Snook’ Orang Kanan...

KUALA LUMPUR - Lelaki berusia 38 tahun dipercayai orang kanan kumpulan kongsi gelap...

Mesin Perah Tebu ‘Makan’...

GARA-GARA berbual dengan teman, seorang remaja terpaksa menanggung kesakitan melampau apabila jarinya dimamah mesin...

Mahdzir Khalid Tawar Diri Tanding Naib Presiden

KUALA LUMPUR – Bekas Menteri Pendidikan, Datuk Seri Mahdzir Khalid akan bertanding jawatan Naib Presiden UMNO pada pemilihan parti itu 30 Jun ini.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Mahdzir berkata keputusan menawarkan diri untuk bertanding jawatan itu dibuat berdasarkan tanggungjawab untuk berkongsi semangat, idea dan tenaga bagi memastikan UMNO terus diperkasakan dengan penuh kejujuran dan keinsafan dalam memperoleh kembali kepercayaan rakyat.

Katanya pembaharuan semangat, jati diri anggota UMNO serta pendekatan parti dalam menghadapi cabaran mendatang memerlukan perancangan, usaha yang bersifat inklusif dan holistik untuk kelangsungan dan kebangkitan UMNO.

“Amalan dan corak berpolitik, berorganisasi, bekerja, bermasyarakat yang sudah menjadi kebiasaan namun telah menjassssssdi kurang relevan sewajarnya diperbaharui secara total bagi memacu teras utama agenda perjuangan kita demi agama, bangsa, rakyat dan negara tercinta.

“Terjemahan sokongan saudara dan saudari perwakilan di semua peringkat kepimpinan UMNO untuk memberikan kepercayaan kepada saya amatlah dihargai. Ayuh kita bangkit bersama-sama memperbaharui agenda perjuangan UMNO!” katanya. – BERNAMA

Kategori