Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

SKMM Nafi Buang ‘O’...

KUALA LUMPUR - Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) tidak pernah mengarahkan penyedia platform...

Bekas Tentera Dihukum Penjara...

BANDAR RAYA GUATEMALA – Sebuah mahkamah Guatemala kelmarin menjatuhkan hukuman penjara selama 5,160...

Bayi 6 Bulan Maut...

TRAGIS… Sebuah lif yang rosak telah terhempas ke atas seorang bayi berusia enam...

Ahli Perniagaan Duda Teman...

PENYANYI Azharina Azhar mengaku dia kini sedang berkawan dengan seorang ahli perniagaan berstatus...

Kanak-Kanak Lelaki Maut Dikelar Ibu Kandung

KUANTAN – Seorang kanak-kanak lelaki berusia setahun tujuh bulan maut selepas lehernya dikelar ibu kandungnya di Felda Jengka, Maran dekat sini semalam.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pahang, ACP Othman Nayan berkata suspek yang berusia 31 tahun itu dipercayai mengelar anaknya di bilik tidur rumahnya pada 8.40 malam kerana mengalami halusinasi.

“Kejadian disedari oleh bapa mangsa yang mendakwa telah menolak suspek apabila melihat dia mengelar leher mangsa yang merupakan anak bongsu daripada tiga beradik dengan menggunakan pisau.

“Bapa mangsa membawanya ke Hospital Jengka, namun mangsa telah disahkan meninggal dunia menyebabkan pihak hospital memaklumkan kejadian kepada polis,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Othman menambah suspek telah ditahan sejurus kejadian untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh yang memperuntukkan hukuman mati, jika sabit kesalahan.


Katanya, polis telah mengambil keterangan bapa mangsa dan didapati suspek tidak pernah mendapatkan rawatan mental di mana-mana hospital sebelum ini. – BERNAMA

*Video sekadar hiasan…

Kategori