Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Polis Lancar ‘Ops Albatross’,...

Pihak polis hari ini melancarkan 'Ops Albatross' untuk mengesan dan memberkas sindiket menggodam...

Hampir Pasti Parlimen Dibubar...

KUALA LUMPUR - Parlimen ke-13 bakal dibubarkan pada hari esok, Jumaat, 6 April,...

VIDEO: Makcik Berjaya Lawan...

SEBUT sahaja jenayah ragut, golongan wanita biasanya merupakan sasaran utama.Ini mungkin kerana kudrat...

Syarikat Keselamatan Bertanggungjawab Insiden...

SERDANG - Syarikat kawalan keselamatan bertanggungjawab sepenuhnya ke atas insiden pengawal keselamatan menikam...

Silap Sebut Nama, Cubaan ‘Memikat’ Sufian Gagal!

LUCU pula apabila terbaca salah satu komen peminat menerusi salah satu posting terbaharu di akaun Instagram milik penyanyi, Sufian Suhaimi ini.

Mana tidaknya, cubaan peminat misteri tersebut mahu ‘mengorat’ penyanyi berusia 26 tahun itu akhirnya menemui kegagalan memalukan apabila dilihat tersalah sebut nama!

Menerusi komen berkenaan, peminat wanita tersebut dilihat meninggalkan komen lucu dalam ruangan entri tersebut dengan memanggil Sufian sebagai nama ‘Suhaimi’.

Selain itu, peminat rahsia tersebut turut menyatakan hasrat untuk mengenalkan pelantun lagu Terasa Ada itu kepada rakannya tetapi ‘misi’ itu menemui kegagalan apabila dia silap sebut nama!

Lebih menarik lagi, komen berkenaan berjaya menarik perhatian Sufian untuk membalas semula kenyataan peminat yang cuma menggunakan nama sebagai fatinaryfa tersebut.

Ternyata jawapan daripada Sufian amat mencuit hati apabila dia dilihat dengan selamba menjawab jika ingin mengenali dengan ‘Suhaimi’ perlu tanya kepada ibunya terlebih dahulu.


Perkara itu telah menarik perhatian netizen yang mana rata-rata netizen terhibur dengan komen tersebut dan komen dibalas Sufian selain mendakwa penyanyi itu sangat sporting kerana sudi melayan kerenah peminat.

Alahai dik… Dah nampak kesungguhan tu tapi alamak! Salah nama pulak… MISI GAGAL! – MYNEWSHUB.CC/AM

Kategori