Friday, May 3, 2024

Creating liberating content

Rayuan Kes Rasuah Khir...

KUALA LUMPUR - Mahkamah Persekutuan dijangka memutuskan rayuan kes rasuah bekas menteri besar...

Kerangka Perundangan Diskriminasi Gender...

PUTRAJAYA - Kerajaan masih dalam proses menggubal kerangka perundangan untuk menangani diskriminasi berasaskan...

Seksa Penjara, Ameng Habiskan...

MENJALANI hukuman selama beberapa tahun di dalam penjara bukanlah perkara yang mudah untuk...

3 Maut Tembakan Rambang...

LOS ANGELES - Seorang lelaki berpakaian seragam lengkap Tentera Laut Amerika Syarikat (AS)...

“Hello, Bini Dia Kat Sebelah Ni” – Usik Wawa Zainal

BAGI peminat yang mengikuti perkembangan pelakon ini, pasti sudah tahu bahawa Wawa Zainal dan keluarganya kini sedang bercuti di Korea Selatan.

Menerusi laman Instagram milik Wawa, pelakon itu sempat berkongsi beberapa keping gambar dan video aktiviti-aktiviti yang dilakukan sepanjang keberadaan mereka di sana.

Namun, antara yang menarik perhatian netizen adalah rakaman video memaparkan suaminya, Aeril Zafrel melayan dua peminat Korea yang mahu bergambar.

Menerusi entri berkenaan juga, Wawa dilihat sempat mengusik suaminya dengan meninggalkan kapsyen yang agak mencuit hati.

“Jangan kata awek Korea… Orang lelaki pun ramai geram dengan Aeril cuma tak sempat nak rekod… Hahahaha… Kenapa ehhh… Hello bini dia kat sebelah ni,” tulis Wawa.

Ewah… Ternyata Aeril bukan calang-calang orang! Mana taknya, bukan popular kat Malaysia sahaja bahkan gadis Korea pun turut ‘kejar’ dia!


Rakaman yang menerima lebih daripada 400,000 tontonan itu dilihat menerima pelbagai reaksi daripada pengikut di laman sosial berkenaan.

Rata-rata antara mereka terhibur dengan kapsyen tersebut malah tidak kurang juga ada yang memuji dan menggelarkan mereka sebagai pasangan yang sangat ‘manis’.

Sehingga kini, rakaman berkenaan dilihat terus mendapat perhatian para pengikut pasangan ini di laman Instagram. – MYNEWSHUB.CC/AM 

Kategori