Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Pentingkan Kerjaya… Jackie Chan...

KERJAYA seni dalam pentas lakonan antarabangsa buat empunya nama, Datuk Jackie Chan sudah...

80 Berhimpun Di IPD...

KUALA LUMPUR - Hampir 80 orang dipercayai ahli PKR berhimpun di Ibu Pejabat...

Fouziah Gous Hitung Hari,...

PASTINYA tiada apa yang lagi menggembirakan hati seorang suami selain dapat tahu bahawa...

Tiada Ancaman Pengganas Gugat...

LAHAD DATU - Kawasan Keselamatan Khas Pantai Timur Sabah (Esscom) tidak mengesan sebarang ancaman pengganas yang mampu menggugat kedaulatan negara di kawasan Zon Selamat...

Robot Seks Lelaki Mampu Henjut Lama Atas Ranjang

SEBELUM ini masyarakat dunia dikejutkan dengan penghasilan robot canggih sextech yang mampu menawarkan kepuasan seks seumpama wanita sebenar menerusi 50 posisi aksi persetubuhan.

Robot dengan kos hanya serendah AS$5,000 hingga AS$15,000 itu bahkan membolehkan pengguna mengubah suai bentuk puting buah dada dan warna bulu kemaluan faraj idaman selain sesuai menggantikan peranan pekerja seks.

Ia jadi bahan perdebatan kerana dibimbangi boleh menjejaskan industri pelacuran di sebalik ada kajian psikologi mendakwa robot itu mampu menghapuskan jenayah seksual iaitu rogol dan sumbang mahram dalam keluarga.

Namun robot seksi tersebut hanya untuk pelanggan lelaki tetapi bagaimana pula dengan wanita yang gersang dahagakan belaian seks romantis di atas ranjang selain isu tidak ‘puas’ akibat pasangan cepat pancut air mani!

Usah bimbang kerana perkembangan teknologi baharu sudah membolehkan inovasi sextech sekali gus bakal ancam perkhidmatan gigolo menerusi robot seks bertubuh sasa idaman wanita yang takut dipermainkan jantan miang!

Ia sesuai untuk kaum Hawa yang bimbang bercinta suami orang yang gatal atau playboy kasanova suka bertukar pasangan sehingga mencetuskan risiko dijangkiti penyakit kelamin akibat batang zakar lelaki itu dicemari kuman.

Industri robot sextech antarabangsa baru-baru ini bergembira dengan pelancaran model boneka seks dikenali sebagai Mr. P Bionik dan diramal bakal menjadi pilihan wanita yang tidak mahu berkahwin atau gagal temui jodoh.

Baca: Robot Seks 50 Posisi Jimak Bakal Bendung Perogol?

Robot ini memiliki bateri di dalamnya yang dapat dicas semua jika kuasanya habis dan dikatakan mampu memberi respon isyarat verbal mengalahkan ‘alat permainan seks’ biasa seperti zakar palsu yang agak terhad getarannya.


Mr. P Bionik dijangka mengalahkan tenaga batin lelaki tulen dengan ‘kekuatan’ luar biasa dimilikinya malah mampu memberikan henjutan tanpa masalah di sudut manapun ketika kemuncak syahwat si wanita di atas ranjang.

Menurut portal antarabangsa Boldsky, penyelidik mendapati robot seks lelaki ini terlalu sempurna untuk menikmati pengalaman seks kerana ia bukan sahaja tidak letih, bahkan tidak mengeluh dalam menguruskan urusan batin.

Bagaimanpun, robot tetap robot kerana ia begitu profesional dan tiada memiliki hubungan perasaan dengan si pengguna apatah lagi pendam perasaan dendam, marah atau benci diperlakukan wanita terbabit tanpa kira masa.

Justeru ia tidak sesuai untuk wanita berjiwa sentimental yang suka bercerita meluahkan emosi sebelum bersetubuh tetapi lebih kepada aksi jimak normal kira-kira 30 minit sehingga berlaku klimaks dan boleh diulang beberapa kali.

Setakat ini, harga sebuah robot ialah sekitar £8,100 (kira-kira RM45,366) tidak termasuk kos lain seperti mencacah tatoo, mengubah suai bentuk muka, gaya rambut, panjang zakar dan sebagainya. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA

Kategori