Sunday, May 19, 2024

Creating liberating content

Mayat Seorang Lelaki Dengan...

KOTA TINGGI - Mayat seorang lelaki tempatan dijumpai dengan kesan tikaman dan tetakan...

Terlalu Cantik, Gadis ‘Dikurung’...

DEK kerana kecantikan luar biasa yang dimiliki anak gadisnya, sepasang ibu bapa di...

Muat Naik Video Kecewa,...

SEBELUM ini kita digemparkan dengan kemanisan episod 'cinta' penyanyi, Nabila Razali dan pelakon...

Petani Mengamuk Serang Polis...

KANGAR - Seorang anggota polis cedera pada ibu jari tangan setelah seorang petani...

Dua Maut, 14 Cedera Van Kilang Bertembung Kereta

SUNGAI PETANI – Dua maut manakala 14 lagi cedera selepas sebuah van kilang bertembung dengan sebuah kereta jenis Perodua Myvi, di Kilometer 68 Jalan Alor Setar-Butterworth berhampiran Kampung Padang Buluh, Tikam Batu, awal pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda ACP Saifi Abdul Hamid berkata dalam kejadian 6.10 pagi itu, mangsa yang maut ialah penumpang van Nur Izzaty Syafinas Zamri, 20, dan pemandu kereta Myvi Mohd Fakhurazzi Samsudin, 30.

“Pemandu van kilang yang membawa 13 pekerja kilang wanita yang dalam perjalanan dari Sungai Petani menuju ke Kilang Sony di Kawasan Perindustrian Perai, Pulau Pinang, dilaporkan cedera parah dan masih dirawat di wad kecemasan Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH).

“Kesemua mangsa lain yang cedera termasuklah seorang lelaki penumpang kereta Myvi yang belum dikenal pasti identitinya, turut dikejarkan ke HSAH untuk menerima rawatan,” katanya kepada pemberita, hari ini.

Menurutnya, identiti pemandu van dan 12 penumpang van berkenaan masih belum dikenal pasti dan polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung kes berkenaan.


Kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987. – BERNAMA

Kategori