Monday, May 6, 2024

Creating liberating content

Pemain Maut Lepas Seminggu...

KURANG daripada seminggu selepas mengetahui bakal menjadi ayah, pemain kelab bola sepak Chapecoense,...

PAS Perlu Menang Untuk...

PETALING JAYA - Matlamat utama PAS memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan...

Kekosongan Jawatan Guru Besar...

BUKIT MERTAJAM - Kekosongan jawatan guru besar di 14 buah Sekolah Jenis Kebangsaan...

Pasar Raya Halal Diarah...

PARIS - Sebuah pasar raya tempatan yang terkenal menawarkan produk-produk halal diarahkan oleh...

Miliki Wajah Jambu, Lelaki Ini Dicabul Dan Dirompak Gay

BEIJING – Kerana mabuk dan tak sedar diri, lelaki ini dicabul oleh kaum sejenis malah dirompak. Dia juga hilang dompet dan telefon bimbitnya, lapor media tempatan negara tersebut, Shanghaiist.

Kejadian berlaku pada kira-kira jam 5 pagi Ahad lalu di bandar Guangxi Liuzhou, China. Mangsa hanya dikenali sebagai A’Jun tertidur di kerusi dekat tepi jalan selepas tidak sedarkan diri akibat minum terlampau banyak alkohol.

Selepas sedar dari tidur yang lena, mangsa mendapati tali pinggangnya telah terbuka dan seluarnya telah terlondeh seakan-akan telah dibuka oleh seseorang serta poketnya kosong tak berdompet.

Mangsa kemudiannya membuat laporan polis atas kejadian ‘pelik’ tersebut. Setelah menjalankan siasatan, pihak polis telah menonton semula rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan tersebut.

Mereka mendapati A’Jun kelihatan merayau di kawasan itu sekitar jam 2 pagi serta tidak sedarkan diri dan tidur di kerusi. Setelah beberapa jam, memang ramai yang lalu lalang tetapi tiada apa-apa yang berlaku ketika itu.

Namun, ‘malang’ terjadi ketika pukul 4.30 pagi apabila seorang lelaki mencurigakan telah menghampirinya. Setelah diamati keadaan sekeliling, lelaki itu telah menyentuh kemaluan A’Jun dan dia telah melakukan ‘experimen’ .


Namun, klip video itu telah tular di aplikasi WeChat yang menunjukkan suspek melutut dan memasukkan kemaluan A’Jun ke dalam mulutnya. Malah bukan itu saja, dia juga gosok zakar mangsa yang seakan-akan ‘tidur mati’ itu.

Setelah kerjanya selesai, lelaki itu telah mengambil dompet dan telefon bimbit mangsa serta segera beredar dari kawasan itu. Lelaki tersebut telah berjaya ditahan oleh pihak polis di sebuah hotel pada waktu tengah hari.

Premis itu pula jaraknya hanya 200 meter dari tempat kejadian itu. Menurut laporan pihak polis, suspek berusia dalam lingkungan 30 tahun itu berasal dari utara Guangxi dan dia ke bandar itu untuk tujuan perniagaan.

Tapi lain pula yang dibuatnya. Setelah disoal siasat, suspek mengaku bahawa dia merupakan seorang gay dan kebetulan ketika dia berjalan-jalan pada waktu kejadian, dia ternampak A’Jun di kerusi itu.

Wajah mangsa yang agak ‘jambu’ dikatakan menjadi punca kenapa suspek tergamak mengusik ‘senjata sulit’ sehingga menyebabkannya tertangkap.  MYNEWSHUB.CC/Ainaa Hafizah

Kategori