Sunday, May 19, 2024

Creating liberating content

Nabil Akui Gementar Berpelukan...

Nabil cukup terkenal dengan aksi lucunya yang sentiasa mengundang tawa. Lihat sahajalah bakatnya...

PAS Sindir Anwar Guna...

ALAHAI... Ketika Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) haram calon Bebas, Kan Chee Yuen edar 1,000...

PM Lepaskan Peserta Program...

MELAKA - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini melepaskan peserta...

KAFA Jangan Tarik Diri...

KOTA BHARU - Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) diminta untuk tidak menarik diri...

Kanak-Kanak Lelaki 5 Tahun Lemas Terjatuh Longkang

SIK – Seorang kanak-kanak lelaki berusia lima tahun maut akibat lemas selepas terjatuh ke dalam longkang sewaktu bermain dengan rakan-rakan, tidak jauh dari rumahnya di kuarters Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sik dekat sini, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Sik, DSP Mohd Ismail Ibrahim berkata dalam kejadian kira-kira pukul 7.15 malam, mayat mangsa, Muhamad Adif Naufal Aswardi, dijumpai seorang anggota polis di dalam sungai Charuk Kit, di sini.

“Mangsa dipercayai terjatuh ke dalam longkang sebelum dihanyutkan arus deras ke sungai berhampiran sewaktu hujan lebat petang semalam.

“Mayat mangsa dihantar ke Hospital Sik dan hasil bedah siasat mendapati paru-paru mangsa dimasuki air selain terdapat kesan calar pada kaki dan lebam pada mata, tiada unsur jenayah dikesan,” katanya kepada Bernama, hari ini.


Sementara itu, difahamkan, jenazah mangsa yang merupakan anak kepada seorang anggota polis di IPD itu akan dibawa pulang ke Kampung Seberang Tok Pi, Kuala Perlis, Perlis dan dikebumikan di sana hari ini. – BERNAMA

Kategori