Saturday, July 20, 2024

Creating liberating content

Taman Khas Untuk Berbogel...

PARIS - Pada kebiasaannya jika sesiapa yang berbogel di tempat awam, pasti akan...

Pelanggan Kecewa Perkhidmatan Honda...

Honda KSS Otomobil dan HondaPelanggan anda Sangat kecewa dengan mutu perkhidmatan rendah yang...

AS, Sekutu Jalin Kerjasama...

WASHINGTON: Amerika Syarikat (AS) akan bekerjasama dengan sekutunya untuk memindahkan kereta kebal buatan...

UMNO Sabah Kuat Dan...

KOTA KINABALU - Selepas bertapak secara rasmi pada 21 Feb 1991, UMNO Sabah...

Video: Pakwe Lempang Awek Berkali-Kali Di Tempat Awam

ORANG kata kalau berkasih tu jangan sampai jadi bodoh dan menurut kata je..

Kalau belum sah jadi suami, sudah berani naik tangan, cepat-cepatlah blah dari jantan macam ni.

Macam video yang dikongsikan di bawah ini, dipercayai ‘babak drama’ ini melibatkan pasangan kekasih di pintu belakang Kluang Parade, baru-baru ini.

Rakaman berdurasi 36 saat itu menunjukkan lelaki tersebut melempang kekasihnya berkali-kali di tempat awam.

Kalau pun ada masalah, janganlah dipertontonkan kepada public, kan tak pasal-pasal orang labelkan anda laki kaki pukul pula lepas tengok video ini. – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori