Sunday, April 28, 2024

Creating liberating content

Keputusan Seleweng Kontrak Tenaga...

PUTRAJAYA - Kementerian Pendidikan akan mengumumkan keputusan berhubung isu penyelewengan pemberian kontrak perbekalan...

Menang Tanpa Bertanding, ‘Langkah...

SEREMBAN – Barisan Nasional (BN) Negeri Sembilan memulakan kempen Pilihan Raya Umum Ke-14...

APMM Tahan 24 Nelayan...

KUCHING - Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) Daerah Kuching menahan 22 nelayan dan...

Pembekal Bahan Binaan Ditipu...

KUALA TERENGGANU - Niat seorang pengusaha dan pembekal bahan binaan membuat pinjaman RM35,000...

Lebih 400 Sertai Treasure Hunt Wilayah Persekutuan

KUALA LUMPUR – Lebih 400 peserta menyertai program Treasure Hunt Wilayah Persekutuan, yang julung kali diadakan bersempena Hari Wilayah Persekutuan 2016 yang disambut 1 Februari lepas.

Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor yang merasmikan program itu berkata program dua hari bermula hari ini itu dari Kuala Lumpur ke Terengganu.

“Ia juga bagi menyokong usaha mempromosikan Tahun Melawat Negeri Terengganu pada tahun ini,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Tengku Adnan berkata program itu adalah kerjasama Kementerian Wilayah Persekutuan dan Kerajaan Negeri Terengganu yang menawarkan hadiah keseluruhan berjumlah RM30,000.


Beliau berkata beberapa perancangan juga akan dilaksanakan bagi mempromosikan bandar raya Kuala Lumpur sebagai destinasi pelancongan menarik.

“Masih ramai tidak tahu mengenai tempat-tempat menarik di sini (Kuala Lumpur) untuk dilawati dan bagi mengatasi masalah itu, beberapa perancangan akan dilakukan dengan segera,” katanya. – BERNAMA

[wpdevart_youtube]Jwhu9Vyoy4s[/wpdevart_youtube]

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori