Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Zika: Thailand Sahkan 11...

BANGKOK - Thailand mencatat 11 kes baharu jangkitan Zika yang dilaporkan berlaku di...

Awie Tak Pergi Jenguk...

AWIE memilih untuk bercakap benar apabila ditanya peguam tentang tuntutan nafkah di Mahkamah...

Enam Terbunuh Serangan Israel...

GAZA - Tentera Israel membunuh sekurang-kurangnya enam Palestin di Semenanjung Gaza semalam dalam...

Lucut Darjah Kebesaran Hak...

KUALA LUMPUR - Pelucutan semua darjah kebesaran yang dikurniakan kepada Menteri Besar Ahmad...

Pelantikan Johari Pengganti Allahyarham JJ Disambut Baik

KUALA LUMPUR – Presiden Persatuan Pedagang Dan Pengusaha Melayu Malaysia (Perdasama) Dato’ Mohamad Izat Emir menyambut baik pelantikan ahli Parlimen Titiwangsa Datuk Johari Abdul Ghani sebagai Pengerusi Biro Ekonomi UMNO yang baru, menggantikan allahyarham Tan Sri Jamaluddin Jarjis.

Beliau turut menyatakan kesediaan untuk bekerjasama dan menyokong penuh Johari  yang juga Timbalan Menteri Kewangan dalam merancang dan memperkasakan agenda Bumiputera di Malaysia di samping memantapkan lagi keupayaan daya saing usahawan Bumiputera pasca TPPA.

Selain Johari, Presiden UMNO Datuk Seri Najib Tun Razak turut mengumumkan pelantikan Anggota Parlimen Ketereh Tan Sri Annuar Musa sebagai Ketua Penerangan UMNO yang baharu, Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim (Anggota Parlimen Baling) sebagai Pengerusi Biro Daftar Pemilih dan Keanggotaan parti dan Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican (Anggota Parlimen Kepala Batas) selaku Pengerusi Biro Pelajar Luar Negara UMNO.

Najib mengumumkan rombakan tersebut pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO di Menara Dato’ Onn, Pusat Dagangan Dunia Putra di sini pada Jumaat. – MYNEWSHUB.MY

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori