Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Vanessa Angel Melacur Bayar...

JAKARTA - Dihimpit hutang keliling pinggang adalah punca utama aktres popular Indonesia, Vanessa...

BN Perlis Mampu Sumbang...

KANGAR - Menteri Besar Datuk Seri Azlan Man yakin Perlis mampu menyumbang semua...

Semak Status Halal Makanan...

KUALA LUMPUR - Rakyat Malaysia kini dapat melakukan pengesahan status halal produk makanan...

Lego Malaysia Perkenal Binaan...

KUALA LUMPUR - LEGO Malaysia melakar sejarah dengan menjadi syarikat pertama menghasilkan empat...

Suami Maut, Isteri Cedera Kereta Rempuh Pokok Di Kuantan

KUANTAN – Seorang lelaki maut manakala isterinya cedera selepas kereta yang mereka naiki merempuh sebatang pokok di Jalan Kuantan-Gambang dekat Batu 8, di sini awal pagi Ahad.

Dalam kejadian pada 2 pagi itu mangsa, Mohd Salehen Shukar@Shukur, 30, pekerja di sebuah Kilang Sawit di Felda Lepar hilir 3 di sini, mati di tempat kejadian.

Ketua Turus Trafik Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Pahang Supt Mohd Noor Yusof Ali berkata, isteri mangsa, Mazieatul Aida Abd Manan, 29, mengalami kecederaan patah tangan kiri dan luka di bahagian muka.

“Kemalangan berlaku semasa mangsa dalam perjalanan dari Kuantan ke Gambang…kenderaan itu dipercayai hilang kawalan selepas melalui satu selekoh sebelum terbabas dan melanggar sebatang pokok di kiri jalan,” katanya kepada Bernama di sini hari ini.


Katanya, akibat rempuhan itu, mangsa mengalami kecederaan parah di kepala serta badan dan siasatan awal mendapati kemalangan berlaku dalam keadaan jalan yang basah selepas hujan.

Mayat dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan untuk bedah siasat dan isteri mangsa turut dirawat di hospital sama. – BERNAMA

 

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori