Monday, April 29, 2024

Creating liberating content

Trafik Sesak Di Lembah...

PETALING JAYA - Hari pertama pelajar kembali ke sekolah selepas cuti selama seminggu...

Lebih 1,000 Pegawai, Anggota...

IPOH : Lebih 1,000 pegawai dan anggota polis ditempatkan di 1,102 buah sekolah...

Lim Kit Siang Sihat...

KUALA LUMPUR - Keadaan kesihatan pemimpin DAP, Lim Kit Siang dilaporkan dalam keadaan...

PPV WTCKL Ditutup Selepas...

KUALA LUMPUR - Pusat Pemberian Vaksin (PPV) mega tidak lagi diperlukan selepas kebanyakan...

Peluang Sertai Pasukan Tentera Laut Diraja Malaysia

KUALA LUMPUR – Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) akan mengadakan pemilihan untuk mengambil anggota baharu lelaki dan wanita pasukan itu dari 11 Ogos hingga 23 September ini.

Unit Komunikasi Korporat Kementerian Pertahanan dalam satu kenyataan memberitahu, mereka yang layak menyertai pemilihan itu adalah individu bujang berusia antara 18 hingga 23 tahun.

“TLDM mempelawa warga Malaysia lelaki dan wanita berumur di antara 18 hingga 23 tahun pada 14 Disember 2015, bujang dan sihat tubuh badan untuk berkhidmat sebagai anggota Lain-Lain Pangkat TLDM.

“Pemilihan Awal Laskar Muda TLDM Siri 213/15 akan diadakan secara terbuka di beberapa lokasi,” kata kenyataan itu hari ini.


Menurut kenyataan itu, calon dikehendaki hadir ke lokasi untuk sesi pemilihan awal dengan berpakaian sukan dan berkasut pada tarikh dan waktu ditetapkan.

“Pendaftaran dibuka dari pukul 8 hingga 9 pagi. Syarat-syarat kelayakan dan maklumat lanjut, sila hubungi Sel Pengambilan LLP ditalian 03-20713177/6925 atau layari laman sesawang www.navy.mil.my,” kata kenyataan itu. – mynewshub.cc

 

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori