Tuesday, May 14, 2024

Creating liberating content

Larian UMNO: 7 Kuda...

KEPALA BATAS - Tujuh kuda menyambut Sang Saka Bangsa di atas Jambatan Merdeka...

Kerajaan Perlu Ikut Ketetapan...

KUALA LUMPUR - Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengecam Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri...

Mimi Fly Dedah Alami...

VOKALIS kumpulan One Nation Emcees, Mimi Fly mengakui mengalami kemurungan selepas bercerai dengan...

Sukar Dapat Kerja Antara...

SEREMBAN - Pada ketika insan lain seusianya menghitung hari untuk bersara daripada pekerjaan...

Kembali Layari Internet Lepas Beranak Di Tandas Kafe Siber

SEORANG wanita berusia 24 tahun dilaporkan melahirkan bayi dalam kandungannya berseorangan di tandas sebuah kafe siber pada jam 4 pagi, sebelum kembali ke depan komputer untuk melayari Internet seolah-olah tiada apa berlaku.

Kejadian berlaku di Nanchang yang terletak di wilayah Jiangxi, China.

Seorang tukang cuci yang terlihat Xiao Li, 24 sedang memangku bayi yang masih berlumuran darah dengan tali pusat belum dipotong, kemudiannya segera menelefon ambulan.

Li dikatakan berada di kafe siber seorang diri sebelum bersalin kerana tidak mampu untuk menyewa hotel selepas wangnya dicuri ketika menaiki bas sebelum itu.

Dia tidak mempunyai rumah untuk dituju selepas lari dari rumah keluarga seterusnya berpisah dengan teman lelaki yang merupakan bapa kepada bayi dalam kandungannya.

Menurut tukang cuci terbabit, Li bersikap selamba seolah-olah tiada apa berlaku selepas bersalin sedangkan tandas hampir tersumbat dipenuhi darahnya.

Li yang kelihatan menggigil kemudiannya berjalan keluar dari tandas sambil mengendong bayinya menuju ke kerusi lalu duduk dan melayari Internet dalam keadaan diri berlumuran darah, membuatkan pelanggan dan kaki tangan kafe siber terkejut.


Ibu muda itu turut menolak ketika dipelawa untuk dibersihkan darah padanya malah ketika bantuan tiba, Li memilih untuk berjalan ke ambulan tanpa diangkat dengan pengusung.

2

Pihak hospital dikatakan menanggung kos perubatan Li yang tidak mempunyai wang langsung dan masa depannya kini tergantung pada keluarga dan bekas teman lelaki yang didakwa Li, akan mengunjunginya di hospital.

– MYNEWSHUB.CC

Oleh: Rem Ramzi

https://www.youtube.com/watch?v=VrAcV2ywnqc

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori