Monday, July 22, 2024

Creating liberating content

KKD Akan Dapatkan Maklumat...

Ulu Tiram : Kementerian Komunikasi dan Digital akan mendapatkan maklumat sebelum membuat sebarang...

Proaktif Dan Capai Cita-Cita...

PUTRAJAYA - "Proaktif dan capai cita-cita anda", itu nasihat Perdana Menteri Datuk Seri...

Kes Tikam: Ibu Tak...

KLUANG - Ibu kepada Nursyafikah Ahmad Ismail, 24, yang maut ditikam bekas tunangnya...

FAMA Rancang Luaskan Pasar...

KUALA PILAH - Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) merancang memperluaskan lagi pasar tani...

Ada Ke Lelaki Yang Sanggup Pakai Baju Macam Ni?

LELAKI zaman sekarang dah tak macam lelaki zaman dulu tau.

Jika dulu mereka tak berapa kisah kalau pakai selekeh, tapi sekarang jangan tak tahu lelaki pun dah pandai jaga penampilan diri agar sentiasa terlihat segak dan kemas.

Dalam pada sibuk bergaya dan berhias tu, ni tanya sikit kat abang-abang kita ni, sanggup ke korang pakai baju rekaan macam ni, sekiranya ianya diberikan percuma sekalipun?

Dah macam pakai jala pun ada ni, mungkinkah fesyen sebegini bakal menjadi fenomena di kalangan kaum Adam kelak?

Sama-sama kita tunggu dan lihat! – MYNEWSHUB.CC


baju

baju2

baju1

https://www.youtube.com/watch?v=CAM6hxtbhLU

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori