Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Pelajar Di Luar Negara...

MEDAN - Pelajar di luar negara harus peka dan memahami perkembangan isu semasa...

Jangan Abai Agama Untuk...

KUANTAN - Umat Islam diingatkan untuk tidak mengabaikan tuntutan agama hanya untuk memenuhi...

Pesara Doktor Gigi Mati...

MALANG, seorang pesara doktor gigi meninggal dunia apabila ditikam sebanyak 30 kali oleh...

Sistem Integrasi Tiket Komuter...

PUTRAJAYA - Sistem integrasi tiket yang menggunakan satu tiket bagi perkhidmatan KTM komuter dengan perkhidmatan rel lain...

Gadis-Gadis Bergetar Iman Tengok Body Hot Aedy

PELAKON yang mula mencipta nama sejak kecil iaitu Aedy Ashraf sudah meningkat dewasa dan kini tampil dengan imej segar berambut panjang dan berbadon sado, siap ada six-pack lagi tu!

Jika diperhatikan perkongsian di laman Instagramnya, Aedy kini sering kali memuat naik foto dirinya shirtless, menayangkan body sado yang dimiliknya, sekali pandang dah macam model hot Latino.

Ramai gadis-gadis yang tak keruan tengok Aedy ni. Bukan main lagi, sampai ada yang bergetar iman sampai nak terbatal puasa tengok susuk tubuh pelakon berusia 24 tahun ini.  Amboi, over tau!

A post shared by aedy ashraf (@aedyxashraf) on


Aedy yang memulakan karier lakonan dengan filem Tentang Bulan baru-baru ini muncul dalam drama bersiri Hero Seorang Cinderella memainkan watak antagonis Darius.

Dengan badan segak, rambut panjang mengurai macam hero Latin, mungkin lepas ni rezeki Aedy bergelar Hero Malaya sebaris Fattah Amin pula lepas ni. Mana tahu kan? – MYNEWSHUB.CC 

Kategori