Friday, April 26, 2024

Creating liberating content

Lima Jenama Kereta Turun...

GEORGE TOWN - Beberapa jenama kereta termasuk dari keluaran luar negara mencatatkan penurunan...

Zon Industri Di Sabah...

KOTA KINABALU - Zon-zon perindustrian di Sabah mencatatkan pencapaian yang baik setakat Julai...

ATM Sedia Bantu Mangsa...

PORT DICKSON - Angkatan Tentera Malaysia (ATM) bersedia untuk menghantar bantuan kepada mangsa...

Lebih Banyak Rumawip Akan...

PUTRAJAYA - Lebih banyak projek Rumah Mampu Milik Wilayah Persekutuan (Rumawip) akan ditawarkan...

EVENZ RAMADHAN KAREEM – Menambah Meriah Ramadan Kali Ini!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Perhatian kepada rakyat Malaysia.

Mana-mana peniaga, atau ada kenalan peniaga, jom daftar dalam aplikasi ini sebagai penjual. Aplikasi ni ada features istimewa Ramadhan, dibuka untuk semua jenis perniagaan makanan, minuman, frozen food, buah-buahan dan sebagainya.

Kalau nak daftar, contact link ni, nanti ada wakil mereka guide peniaga: https://hi.jomwasap.my/evenzmerchant

Haa, satu lagi, mana-mana nak jadi rider sambilan untuk bantu peniaga-peniaga hantar makanan, isi form ni. Nanti peniaga akan deal dengan rider sendiri untuk perbincangan harga. Link: https://forms.gle/9DDht2YQb9tmT8Hu7

Ok, nak berita lanjut, jom follow Facebook page @evenz.my

Apa tunggu lagi! Mari download ramai2 aplikasi EvenzMy ni, dah pun ada di Playstore dan Appstore. Kita kasi support peniaga-peniaga kawasan kita. Aplikasi ini terbuka untuk seluruh Malaysia tak kesah di mana pun berada.

Kita sama-sama tunggu peniaga sediakan menu hidangan untuk kita semua pilih, beli dan makan.

Maklumat lanjut:


1. EvenzMY ialah satu platform “revolutionary event service provider” atau mudah digelar sebagai “DIY event planner”.

2. Pelbagai kategori servis dalam platform ini yang membolehkan anda untuk melakukan “book n pay” (tempah dan bayar) termasuk katering, fotografi, artis makeup dan sebagainya.

3. Untuk bulan Ramadhan kali ini, EvenzMy telah melancarkan satu fungsi khas dikenali sebagai “ramadhan kareem”, khusus untuk para peniaga bazaar yang tidak dibenarkan beroperasi dalam situasi pandemik yang sedang melanda negara sekarang.

4. Ia meliputi seluruh kawasan di Malaysia, tidak kisah di mana anda berada. Peniaga digalakkan berniaga dari rumah seperti saranan kerajaan. Peniaga hanya perlu daftar secara percuma, pinkan lokasi perniagaan dan senaraikan menu-menu jualan yang ada.

5. Setiap pembeli akan dapat melihat semua peniaga-peniaga yang ada sekitar 10 kilometer (KM) radius dari lokasi semasa pembeli sahaja. Ini bagi memberi keseimbangan persaingan kepada semua peniaga di samping menepati arahan Perintah Kawalan Pergerakan.

6. Bagi tujuan penghantaran pula, peniaga boleh menghantar sendiri selepas dari pukul 5 petang kerana kawasan penghantaran hanya sekitar 10KM. Jika peniaga tidak mampu untuk menghantar sendiri, maka peniaga boleh menggunakan khidmat rider atas talian lain atau boleh memohon dengan pihak EvenzMy senarai rider sambilan yang ada di kawasan peniaga. Pembayaran dan upah dibuat atas perbincangan antara peniaga dan rider.

7. EvenzMY juga menyediakan borang untuk diisi kepada sesiapa yang berminat menjadi rider (penunggang) sampingan di kawasan berkenaan dan maklumat itu akan dikongsikan kepada peniaga apabila diminta sahaja. Semuanya atas persetujuan antara peniaga dan rider tersebut.

Kategori