Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Abdul Hadi Pengkhianat, Dakwa...

IBARAT sudah tiada modal, Tun Dr. Mahathir Mohamad menuduh Datuk Seri Abdul Hadi...

Arsenal Pecah Rekod Ikat...

LYON - Arsenal sah menandatangani penyerang Perancis, Alexandre Lacazette dari Lyon dengan yuran...

Ekspo Tawar Lebih 100,000...

KUALA LUMPUR - Agensi perumahan kerajaan persekutuan dan negeri akan mengadakan ekspo perumahan...

500 Rumah PR1MA Berdekatan...

BESUT - Sebanyak 500 unit rumah di bawah projek Perumahan Rakyat 1Malaysia (PR1MA)...

PLUS Bercadang Naik Taraf R&R Bermula Tahun Ini

KUALA LUMPUR – Pengendali lebuh raya, PLUS Malaysia Berhad (PLUS) merancang untuk menaik taraf sekurang-kurangnya lima kawasan Rehat dan Rawat (R&R) di sepanjang lebuh raya kendaliannya bagi memberikan lebih keselesaan kepada pengguna.

Pengarah Urusan PLUS, Datuk Azman Ismail berkata projek naik taraf itu yang akan mengambil masa beberapa tahun, akan dimulakan dengan R&R Seremban (arah selatan).

“Kehendak dan keperluan pelanggan lebuh raya masa kini telah berevolusi dan berubah. Oleh itu kami perlu menaik taraf R&R yang sedia ada dengan kemudahan yang bertaraf dunia serta lebih moden dan kontemporari,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Menurutnya antara yang akan gemblengkan dalam projek naik taraf itu ialah penggunaan teknologi hijau selain menjadikan R&R lebih mesra pelanggan.

Konsep yang akan diguna pakai di R&R Seremban (arah selatan) ini akan turut memberi nilai tambah dan manfaat kepada peniaga di kawasan sekitar serta rakan niaga PLUS.


Ia akan turut menawarkan produk makanan daripada jenama terkenal tempatan selain kawasan khas untuk kendera saji. – BERNAMA

Kategori