Abby Abadi Tak Jadi Dedah Punca Kahwin Dengan Norman

38

NAMA Abby Abadi sememangnya sinonim dengan isu-isu panas semenjak dia mula menghadapi masalah rumah tangga ketika masih aktif dalam bidang seni satu ketika dahulu.

Antara yang menjadi perhatian masyarakat Malaysia adalah kisah penceraiannya dengan pelakon Norman Hakim, cerita penghijrahannya ke arena politik dengan menyertai PAS dan perkahwinan dengan lelaki lebih muda iaitu Noor Farhan Che Bakar yang bertahan tak sampai setahun.

[TERDAHULU: Terjun Bidang Seni, Farhan Nafi Tumpang Glamor Abby Abadi]

Minggu lalu, Abby sekali lagi dilihat sengaja mencipta kontroversi apabila membuat kenyataan mahu memaklumkan kepada umum sebab dia berkahwin dengan Norman dahulu. Dah kenapa nak digali balik kisah lama..?

https://instagram.com/p/1YBIv8QHVQ/?taken-by=abby_abadi112

Apa motif Abby ingin melakukannya? Tidakkah difikirkan perasaan isteri Norman iaitu Memey? Itu antara persoalan yang dilontarkan ramai pengguna yang tidak bersetuju dengan tindakan ahli kumpulan Elite itu.

Selepas menerima banyak kritikan pedas, Abby akhirnya memutuskan untuk tidak memberi sebarang ulasan lanjut mahupun mengungkit kisah lamanya bersama Norman.

Ujarnya dalam satu kenyataan kepada Sinar Harian, “Tak apalah, saya malas nak layan sebab kalau jawab nanti, orang akan panjangkan perkara ini & lagipun, ramai sangat juri awam kat Malaysia ini.

“Saya memutuskan untuk tidak lagi melanjutkan perkara ini, tiada apa yang serius dan kalau cerita pun, ia tidak berbaloi. Jadi, lupakan saja.


“Bagi saya, ia bukanlah satu perkara yang penting untuk dikongsikan bersama,” ujarnya.

Nampak gayanya, Abby baru tersedar tindakan dibuatnya memang tak molek langsung dan seolah-olah tak hormatkan rumah tangga Norman dan Memey lepas ditegur banyak pihak kot.

Abby pun dikhabarkan sedang mengenali hati budi seseorang, jadi ada baiknya memberi tumpuan kepada hal masa depan daripada cuba mengungkit kisah silam…

– MYNEWSHUB.CC

Kenyataan Kontroversi Abby Abadi – Rezeki Artis Adalah Haram

https://www.youtube.com/watch?v=VtY9WKHPols