Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

‘Gol Hantu’ Messi Kekalkan...

  JORDY Alba menjaringkan gol penyamaan yang cemerlang menentang Valencia sekaligus menyelamatkan keputusan seri...

2 Warga Iran Maut,...

DUA warga emas dilaporkan meninggal dunia di Iran selepas didapati positif COVID-19 pada...

BN Selangor, 10 NGO...

SHAH ALAM - Kepimpinan Barisan Nasional (BN) Selangor dan wakil 10 badan bukan...

Pengamal Media Terima Pingat...

SHAH ALAM - Enam pengamal media hari ini dikurniakan Pingat-Pingat Negeri Selangor sempena...

Sampaikan Rambut Hafiz Pun GF Nak Pakwe Dia Tiru

BILA nama sudah dikenali dan disebut-sebut, pastinya apa sahaja aspek melibatkan gaya dan keterampilan juga pastinya turut dipandang oleh segelintir ‘peminat’.

Individu bernama Hafiz Mahamad mungkin kini sedang mengungguli carta trending instgrammer Malaysia apabila tindakanya yang cuba memberi kelainan di dalam sambutan hari lahir kekasihnya, mendapat pujian menyeluruh daripada pengguna sosial media.

Ini membuatkan laman sosial pemuda itu kini dipenuhi dengan pengikut-pengikut baru yang rata-ratanya terdiri daripada wanita yang mengidamkan teman lelaki sepertinya.

Khususnya wanita, golongan ini seakan ingin menjadikan Hafiz Mahamaad sebagai watak teman lelaki fantasi masing-masing apabila menyarankan teman lelaki mereka mengikut keterampilan Hafiz.

Antaranya ada yang menyarankan agar gaya rambut teman lelaki mereka meniru seperti Hafiz dan tidak kurang juga sehinggakan mimik muka juga disuruhnya untuk  ditiru.

lol6

Lantas perkara ini membuatkan netizen daripada lelaki pula merasa loya dan naik muak dengan sikap wanita-wanita tersebut yang begitu mengagung-agungkan individu lain, sehinggakan kebanyakkan daripadanya tampil membuat troll pada ruangan komen yang sama.


Sampaikan Rambut Hafiz Pun GF Nak Pakwe Dia Tiru

Kapsyen di ruangan komen dipenuhi dengan; “JANGAN jadi macam nie please, ada life macam ni please, Ada lesen macam dia please, Sado macam dia please, dahi macam ni please, bawak kereta pakai seatbelt macam ni plaese,” serta bermacam-macam lagi komen lucu yang ditinggalkan netizen lelaki bagi mempersenda segelintir golongan wanita berkenaan.

Mungkin golongan wanita tersebut sengaja menyarankan agar teman lelaki mereka mengikut gaya Hafiz namun bagi kami adalah tidak perlu untuk mengarahkan secara berlebih-lebihan sehingga mimik muka pun hendak dijadikan modal juga.

Bersyukurlah dengan pemberian Tuhan yang sedia ada #SMH. – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori