Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Bah Besar Ancam Selatan...

BANJIR besar yang melanda selatan Thailand telah meragut sekurang-kurangnya enam nyawa dan menjelaskan...

Hasil Pengeluaran Harumanis Meningkat...

KANGAR - Hasil pengeluaran mangga Harumanis Perlis pada musim ini meningkat lebih seratus...

‘Projek’ Pelajar Sekolah Di...

KECOH di laman sosial apabila sebuah video memaparkan kelakuan seks sekumpulan pelajar di...

Himpunan Fastaqim: Ribuan Penyokong...

KOTA BAHRU - Ribuan penyokong PAS berhimpun di Stadium Sultan Muhammad IV di...

Mira Support Zizan, Bukan Sebab Cinta

ARTIS tempatan kini pasti takkan terlepas dengan kontroversi ‘cinta lokasi’, yang mana hero dengan heroin yang bercinta dalam drama, pasti akan bercinta di luar set.

Ianya seolah-olah sudah jadi kebiasaan pula. Tapi tidak bagi pelakon jelita, Mira Filzah dan Zizan Razak.

BACA: Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan

Sebelum ini ada juga kita dengar desas desus yang kononnnya Mira dan Zizan bercinta selepas mereka bergandingan dalam telefilem Jula Juli Bintang Cinta yang disiarkan di salah satu saluran Astro.

Yelah, mana tak nya sebabkan Mira dan Zizan selalu upload gambar berdua sampai membuatkan peminat membuat tafsiran yang mereka ini hangat bercinta.

Baru-baru ini Mira dengan senang hati telah menghadiri malam gala filem Abang Long Fadhil di panggung wayang GSC Pavillion yang turut ditemai oleh pengurus dna pembantu peribadinya.

Filem hebat itu juga dibintangi oleh Zizan Razak. Apa lagi, ramai lah yang buat spekulasi murahan kononnya mereka berdua ni bercinta. Apa lah salahnya kalau orang tu datang nak support sesama rakan artis.

Mira kini sedang bergiat aktif dalam menjalankan business tudung dan produk kecantikan keluarannya sendiri yang semakin mendapat sambutan hangat.

Dia juga sedang mengacarakan rancangan Mahligai Cinta yang memaparkan majlis perkahwinan pengantin tertentu dilangsungkan penuh gilang gemilang.

Sebelum ni pun Mira ada mengeluarkan kenyataan bahawa cintanya bukanlah untuk Zizan. Jadi Mira ni bukanlah seperti artis yang lain yang mana membawa cerita cinta dalam set hingga ke dunia realiti.


Last-last, habuk pun tarak. Setakat nak bagi rating naik je.

Ketika ditemui oleh pihak media sebuah akhbar tempatan dan diajukan tentang soalan antara dia dan Zizan, Mira hanya mampu tersenyum manis sahaja dan menjawab soalan dengan tenang sekali.

“Saya datang atas jemputan Skop Productions. Kebetulan Zizan berlakon, akan ada tafsiran itu dan ini. Sebelum ini pun saya datang beri sokongan filem Kau Yang Satu arahan abang Osman Ali.”

“Sebagai orang seni, saya percaya kita perlu sokong-menyokong. Itu tanda komitmen kita,” kata Mira.

Tambah Mira lagi, dia pernah menyimpan hasrat untuk berlakon dalam cerita aksi seperti itu. Jadi dia telah bersedia jika ditawarkan untuk melakonkan sebarang watak aksi jika diberi peluang.

Woww… Tak sabar rasanya kalau Mira dapat watak macam ni. Sebelum ni Mira hanya membawa watak gadis lemah lembut je. Kali ni, mana tahu rezeki bawak watak jahat pula ke. – MYNEWSHUB.CC / Ainaa Hafizah

Kategori