Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Gajah Tertua Di Asia...

SEEKOR gajah yang dilaporkan tertua di Asia, Dakshayani dilaporkan mati pada usia 88...

Soalan Bocor UPSR: Sabitan,...

PUTRAJAYA - Mahkamah Rayuan di sini hari ini membatalkan sabitan dan hukuman penjara...

KPM Sasar Kurangkan Kadar...

KUALA LUMPUR - Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) komited untuk mengekalkan kadar keciciran yang...

Covid-19 Boleh Tersebar Melalui...

MENURUT sekumpulan doktor, wabak pembunuh Covid-19 yang sedang menyerang dunia ketika ini, boleh...

Wanita Tidur Bogel Dengan Anak Lelaki Usia 16 Tahun

KEGILAAN apakah ini? Seorang ibu telah mengejutkan netizen apabila bertanyakan soalan, adakah menjadi kesalahan jika dia tidur dalam keadaan bogel dengan anak lelakinya yang berusia 16 tahun.

Pertanyaan itu dimuatnaik dalam laman sesawang Quora. Soalan berkenaan telah menerima lebih 500,000 komen dengan ramai yang menjawab `ya’ dan dia juga boleh dikenakan tindakan kerana perbuatan tersebut boleh disifatkan sebagai penganiayaan terhadap kanak-kanak.

Salah seorang daripada netizen yang memberikan pandangan adalah Gautham Pinnamareddy, yang memaklumkan bahawa wanita tersebut telah melanggar batasan hubungan antara anak dan ibu.

“Ini adalah perkara paling pelik untuk dilakukan. Saya tidak faham niat awak di sebalik tindakan awak tidur dengan anak lelaki…berbogel.

“Sebaik sahaja anak awak mencecah usia remaja, dia akan mempunyai perasaan terhadap gadis-gadis dan kadang kala dia akan lupa awak ibunya.

“Ini akan membawa kepada keadaan di mana awak akan menyesal. Tolong elakkan daripada tidur berbogel dengan anak lelaki awak,’’ demikian nasihat Gautham.


Selain itu, ada juga netizen yang menyatakan di bawah Akta Perlindungan Kanak-kanak, wanita itu boleh ditahan dan dimasukkan ke penjara serta dipaksa mendaftar sebagai pesalah seks.

“Awak berkemungkinan ditangkap dan adalah ia berbaloi? Pakai sahaja baju atau tidur di bilik berasingan,’’ kata netizen tersebut yang meminta wanita terbabit memikirkan mengenai perasaan anaknya juga.

Identiti wanita itu bagaimanapun tidak didedahkan. – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori