Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Banjir Landa Kuala Krai,...

KOTA BHARU: Hujan lebat sejak semalam menyebabkan beberapa kampung sekitar Kuala Krai, dekat...

2 Polis Didakwa Minta...

KUANTAN - Dua anggota polis mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini...

SPRM Sasar Sektor Kritikal...

KUALA LUMPUR - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) telah menetapkan matlamat baru -...

Ahmad Maslan Kongsi Resepi...

TIMBALAN Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan hari ini memuat naik resepi dan 'petua'...

Wanita Maut Akibat Seks Ganas Dengan Teman Lelaki

ORANG zaman sekarang ni nafsunya mengalahkan nafsu kuda. Biasanya seks ganas ini seringkali dikaitkan dengan perilaku masyarakat di negara barat.

Daily Mail baru-baru ini telah melaporkan tentang kematian seorang wanita dari negara barat kerana terlalu mahukan kenikmatan seks ketika bersama dengan teman lelakinya.

Wanita itu dikenali sebagai Kate Widdowson dikatakan telah mengikat tangannya untuk mendapatkan kepuasan ketika melakukan hubungan seks dengan teman lelakinya. Pada keesokan harinya, tangan kiri Kate mulai sakit hingga dia terpaksa mendapatkan pemeriksaan hospital.

Ketika itu, doktor mengatakan bahawa tanggannya itu hanya kerana tersalah urat dan dia diberikan ubat tahan sakit.

Namun, dua hari kemudian dia mengalami simptom lain pula yang mana tanggannya tidak dapat digerakkan langsung. Bukan itu sahaja, tangannya juga mengalami luka hitam yang kelihatan seperti kesan terbakar dan kulitnya juga mengelupas.

Malang sekali apabila Kate tidak dapat diselamatkan apabila dia disahkan meninggal dunia selepas mendapat serangan jantung pada hari keduanya mendapatkan rawatan di hospital.

Menurut doktor yang merawat, Kate telahpun dijangkiti Necrotising Fasciitis, iaitu sejenis kuman pemakan daging. Dari mana datangnya kuman itu? Keadaan itu disebabkan oleh satu luka kecil yang terjangkit oleh satu atau lebih jenis bakteria hingga merosakkan pengaliran darah ke jantung.


Ibu mendiang, Trish Widdowson tetap menyalahkan pihak hospital atas kematian anak perempuannya kerana menurutnya, anaknya itu seharusnya menjalani pembedahan ketika hari pertama dia merujuk ke hospital.

Teman lelaki mendiang yang tidak didedahkan namanya dikatakan mengaku telah mengikat tangan Kate ketika mereka sedang berhubungan intim.

Tapi lelaki tersebut dikatakan tidak dapat mengingati butiran apa yang telah terjadi kerana dia dalam keadaan mabuk ketika itu.

Semoga kejadian ini menjadi pelajaran ya bagi kita semua. Berpada-pada sikit jangan tahu nak seronok saja ya. – MYNEWSHUB.CC / Aina Hafizah

 

Kategori