Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Presiden FIFA Dilempar Wang...

PRESIDEN FIFA, Sepp Blatter berhadapan detik memalukan apabila dilempar dengan wang kertas palsu ketika berlangsungnya...

Akta Syarikat 2016 Berkuatkuasa...

KUALA LUMPUR - Akta Syarikat 2016, yang diluluskan Parlimen dalam tahun lepas, akan...

Tidak Serik Ditahan Guna...

MIRI - Bot-bot kargo milik syarikat One United Seafood Trading Sdn Bhd (One...

Pengarah Urusan, CEO Hadapi...

Butterworth : Pengarah urusan dan ketua pegawai eksekutif (CEO) sebuah syarikat pelaburan, masing-masing...

TMJ Tinjau Harga Barangan Mentah Di Pasar

JOHOR BAHRU – Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim berkenan melawat Pasar Awam Larkin, di sini, hari ini bagi mendapat gambaran lebih jelas berkenaan harga barangan mentah yang dikatakan semakin meningkat.

Menurut catatan yang dimuat naik dalam Facebook HRH Crown Prince of Johor, Tunku Ismail bertitah ingin membuat kajian bagaimana untuk membantu rakyat dengan mengurangkan harga barangan di pasar-pasar.

“Saya telah melawat ke Pasar Awam Larkin di Johor bagi mendapat gambaran yang lebih jelas berkenaan harga barangan mentah yang semakin meningkat kerana saya ingin lebih memahami apa yang rakyat sedang lalui pada masa ini.


“Saya ingin membuat kajian bagaimana untuk membantu rakyat dengan mengurangkan harga barangan di pasar-pasar seperti telur, ikan, ayam, daging dan sebagainya,” titah baginda menerusi catatan itu yang turut disertakan beberapa gambar lawatan ke pasar tersebut. – BERNAMA

Kategori