Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Siren Amaran Awal Tsunami...

TAWAU - Siren Amaran Awal Tsunami yang dipasang di pekarangan Masjid Al-Kauthar di...

Pendekatan Hudud Di Malaysia...

KUALA LUMPUR – Pendekatan pelaksanaan hudud di Malaysia tidak sama seperti Brunei berdasarkan...

Pak Nil Dilantik Jadi...

TERKENAL dengan personaliti mesra kanak-kanak, pengacara popular, Datuk Aznil Nawawi menerima penghargaan apabila...

Pelantikan Latheefa: Pemimpin PKR...

KUALA LUMPUR - Kerana bersemangat mahu menyambut Hari Raya Aidilfitri dan bercuti panjang,...

Tentera Maut Dipercayai Terjun Dari Tingkat 3

BATU PAHAT – Seorang anggota tentera meninggal dunia selepas dipercayai terjun dari tingkat tiga bangunan kediaman di sebuah kem tentera di sini pada 29 Ogos lepas.

Timbalan Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Supt Muhammad Izzudin Runggai berkata kejadian itu mengakibatkan anggota tentera terbabit mengalami kecederaan parah pada bahagian kepala dan dirawat di Wad Unit Rawatan Rapi (ICU), Hospital Sultanah Nora Ismail (HSNI) di sini.

“Mangsa meninggal dunia pada 2.30 petang semalam ketika masih menerima rawatan di Wad ICU itu. Bedah siasat akan diadakan hari ini bagi mendapatkan punca kematian mangsa,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Muhammad Izzudin berkata siasatan diteruskan daripada semua aspek untuk mengenal pasti punca mangsa mengambil tindakan sedemikian (terjun dari bangunan).

“Polis juga akan mendapatkan kesahihan dakwaan anggota keluarga yang memaklumkan mangsa berkemungkinan dibuli dan didera ketika berada di dalam kem sebelum kejadian,” katanya.

Sebelum ini, kisah mengenai anggota tentera berkenaan tular di media sosial yang turut mendakwa mangsa dibuli dan didera. – BERNAMA

Kategori